پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان خمین با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایتمدار، عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۵۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به منظور اعلام آمادگی و ابراز عشق و محبت به سرور و سالار شهیدان همزمان با سراسر کشور در شهرستان خمین برگزار می‌شود.

هدف از این پیاده روی، طی کردن مسیر عزتمندی و اقتدار، طنین انداز شدن فریاد «هیهات من الذله» و همچنین تقویت روحیه استکبارستیزی و دفاع از مسلمانان مظلوم تحت ظلم و ستم استکبار و هم پیمانان پلیدشان است.

امسال نیز پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی همانند سال گذشته در شهرستان خمین با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایتمدار، عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از میدان 15 خرداد مقابل بارگاه مقدس امامزاده محمد(ع) تا امامزاده عبدالعلی(ع) روستای ریحان از ساعت 9:30 برگزار می‌شود.

برپایی موکب‌های پذیرایی در طول مسیر، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، مداحی و سینه زنی، برپایی نمایشگاه، اقامه نماز و پذیرایی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای پیادروی اربعین حسینی در شهرستان خمین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات