مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک استعفای «حریری» را توطئه آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: این موضوع مشکوک و باید منتظر آشکار شدن نقشه‌های شوم و پلید دشمنان اسلام ماند.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۵۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک در جمع سربازان و پایوران ناحیه مقاومت بسیج اراک رژیم منفور سعودی را کودک کش و جنایتکار خواند و گفت: سران این رژیم پلید هیشه در پی اختلاف افکنی بین مسلمانان و به راه انداختن شعله جنگ در منطقه و حمایت از گروه‌های تروریستی بخصوص گروه تروریستی داعش که وحشیانه مسلمانان را قتل عام می‌کنند، هستند و امروز نیز به دنبال طراحی نقشه‌های جدیدی علیه اتحاد مسلمانان هستند.

وی به اختلافات وسیع داخلی عربستان اشاره کرد و افزود: عربستان باید به فکر حل و فصل اختلافات داخلی خود باشد نه اینکه نوکری آمریکا و اسرائیل را بکند و همیشه در پی دیکته کردن لجن پراکنی‌های مستکبرین دنیا باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان را توطئه آمریکا و اسرائیل دانست و تصریح کرد: استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان نقشه آمریکا و اسرائیل است تا از این طریق بتوانند جای پایی را برای خود در لبنان باز کنند و مانند همیشه عربستان، نوکر و مطیع آنان این ماموریت پلید آنان را انجام داد.

حجت‌الاسلام عبدی گفت: سعد حریری فردی توانمند و از حمایت مردم لبنان بخصوص دبیر کل حزب‌الله لبنان برخوردار بود و هیچ گونه دلیلی برای استعفای وی وجود نداشت به همین جهت این موضوع مشکوک و باید منتظر آشکار شدن نقشه‌های شوم و پلید دشمنان اسلام ماند.

وی افزود: همه مردم دنیا به این باور رسیده‌اند که تمامی اشغالگری و جنگ و کشتار در جهان منشأ آن آمریکا، اسرائیل و نوچه‌های آنان است و گروه‌های مقاومتی هستند که مردانه جلوی تجاوزگری آنان را گرفته‌اند و به همین خاطر است که تمام تلاش خود را برای از بین بردن و تضعیف گروه‌های مقاومت انجام می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اراک تنها راه مقابله با دشمنان اسلام را مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: تا ظلم هست مقاومت هم وجود دارد و انشاالله با وجود رهبری مدیر و مدبر بر جامعه اسلامی دشمنان تمامی توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات