مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: راهپیمایی اربعین در حال تبدیل شدن به یک پدیده کلان فرهنگی در مقیاس جهان اسلام است که بی‌شک زمینه را برای ظهور منجی بشریت فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۳۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در جمع پایوران و پاسداران این ناحیه مقاومت با اشاره به ابعاد راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی گفت: راهپیمایی به سمت کربلا، یک همایش بزرگ انسانی، اخلاقی و فرهنگی است که حقایق بکر و پنهان آن بسیار فراتر از جلوه های ظاهری آن است.

وی افزود: صحنه های ویژه اخلاقی و انسانی در دهه اربعین، در راه‌های منتهی به کربلا بسیار شگفت آور است و نباید از تفسیر این پدیده کلان فرهنگی و تمدنی غفلت کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: این حرکت، حرکت عشق و ایمان است که ایمان، اعتقاد قلبی، باورهای راستین و هم عشق و محبت در آن موج می زند.

حجت‌الاسلام عظمتی با اشاره به وسعت بزرگ این راهپیمایی گفت: اربعین فرصتی برای تشکیل جبهه منسجم در مقابل استکبار جهانی است و به همین دلیل در دل دشمنان به ویژه طواغیت منطقه رعب ایجاد کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دلیجان گفت: اگر عاشورا بزرگترین صحنه درگیری حق و باطل در طول تاریخ بشری است بی‌شک میراث مهم آن هم برای بشریت چیزی غیر از قیام بر علیه ظلم و استکبار نیست.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین در حال تبدیل شدن به یک پدیده کلان فرهنگی در مقیاس جهان اسلام است که بی‌شک زمینه را برای ظهور منجی بشریت فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات