خبرهای داغ:
رئیس اداره شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی:
رئیس اداره شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی استفاده از ظرفیت های موجود در دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها را یادآور شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۸۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ناصر فاضل هروی ایجاد کانون های فرهنگی ایثار و شهادت در واحدهای دانشگاهی جهت ارائه خدمات فرهنگی به جامعه ایثارگری در محیط علمی و فرهنگی را از اولویت های اساسی ستاد های شاهد عنوان و فعال شدن مراکز مشاوره جهت بهره مندی دانشجویان شاهد و ایثارگر را در واحدهای دانشگاهی را خواستار شد.

وی با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگری خدمت به نبی اکرم(ص) است اظهار داشت: حفظ حرمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید از اولویت های ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه ها باشد.

فاضل با اشاره به مطالبات واحد ها از بنیاد شهید اشاره و افزود: با تعاملاتی که بین معاونت های اداری و مالی واحد ها و بنیاد شهید صورت گرفته مطالبات واحدها در اسرع وقت وصول خواهد شد.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی ستاد شاهد و ایثارگران استان، برگزاری یادواره شهدای دانشجو به صورت استانی و در صورت تأمین هزینه برگزاری اردوی زیارتی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها