معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

حمایت از پایان نامه های ارشد و دکتری با موضوع شهادت و ایثار

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در جلسه هم اندیشی مسئولان ستادهای شاهد و امور ایثارگران دانشگاه های منطقه ارسباران، گفت: پایان نامه دوره های ارشد و دکتری در موضوع شهادت و ایثارگری حمایت می شوند.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۷۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جابر ابوالفتح زاده احترام به خانواده های شهدا و ایثارگران را جزو امورات مهم جامعه امروزی خواند و افزود: دینی که خانواده های شهدا و ایثارگران برگردن ملت دارند و احیاگر فرهنگ حسینی در جامعه ایران اسلامی بودند ما را بر آن و امی دارد که در همه عصرها و زمان حرمت خانواده های شهدا و ایثارگران از اولویت های اصلی دانسته و از آن ها حراست و پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه الگوی سالم در جامعه می تواند رشد و بالندگی در جامعه را ارتقا بخشد، اظهارداشت: امروز انتظار جامعه دانشگاهی این است که فرزندان شهدا و ایثارگران با الهام گیری از منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای و با عمل به فرمایشات قرآن و اهل بیت الگوی مناسبی برای دیگر دانشجویان و دانش اموختگان باشند.

ابوالفتح زاده ادامه داد: اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران استان از پایان نامه هایی که با موضوع فرهنگ شهادت و ایثارگری باشد از بعد مادی و معنوی حمایت می کند.

وی در پایان به مطالبات واحدهای دانشگاهی از بابت شهریه جامعه هدف(امور شاهد و ایثارگران) اشاره و بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با پیگیری هایی که بطور جد انجام داده در اسرع وقت نسبت به تسویه شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر اقدام لازم را بعمل خواهد آورد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار