رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان خدابنده:

ارائه خدمات مخلصانه خادمان به زوار اربعین حسینی

خادمان و افراد موکب شهرستان خدابنده در شهر کوفه بدون هیچ چشم داشتی و مخلصانه در راه خدا و امام حسین(ع) به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۶۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان خدابنده با بیان اینکه شهرستان خدابنده نیز امسال در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی نقشی را بر عهده گرفته است، گفت:امسال خادمان این شهرستان هر آنچه نیاز زوار برای خدمت رسانی بوده را تهیه کرده‌اند.

علی اکبر بیگدلو با بیان اینکه برای انجام اقدامات فرهنگی نیز اقلامی تهیه و در اختیار زوار در این ایام قرار می‌گیرد، افزود: همه کمک‌های انجام شده به این ستاد در شهرستان خدابنده مردمی بوده است.

وی با اشاره به اینکه موکب این شهرستان در جوار مسجد میثم تمار و در شهر کوفه واقع شده است، اظهار داشت: همه خادمان این موکب نیز مردمی هستند.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان خدابنده با بیان اینکه همه خدمات و محموله‌ها در شهرستان خدابنده تامین و به کوفه حمل شده است، تصریح کرد: خوشبختانه هیچ کم و کاستی خاصی در حال حاضر وجود ندارد.

بیگدلو با اشاره به اینکه با ایثار و فداکاری خادمان به واقع هیچ کاری روی زمین نمانده است، اظهار داشت: اگر این اخلاص و فداکاری در داخل کشور نیز وجود داشته باشد، هیچ مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان خدابنده افزود: خادمان و افرادی که اینجا مشغول به فعالیت هستند، بدون هیچ چشم داشتی و مخلصانه در راه خدا و امام حسین(ع) به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند.

ارسال نظرات