مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند خبر داد
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند از برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان «روایت عاشقی» به مناسبت ایام اربعین حسینی در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۶۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

برگزاری نمایشگاه عکس «روایت عاشقی» در نهاوندامیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نمایشگاه عکس با عنوان «روایت عاشقی» به مناسبت ایام اربعین حسینی در شهرستان نهاوند برپا شد.

وی افزود: نمایشگاه عکس روایت عاشقی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان و انجمن سینمای جوانان نهاوند به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیاری از علاقه‌مندان به هنر عکاسی در محل انجمن سینمای جوانان نهاوند برپا شد .
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند ابراز داشت: این نمایشگاه شامل 40 اثر برگزیده از دکتر «رضا احسانی» از هنرمندان برجسته عکاس شهرستان است که برگرفته عزاداری و رسوم مردم نهاوند در ایام عزاداری امام حسین (ع) است .

وی یادآور شد: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در قطع 50*70 و به صورت رنگی بوده که از 16 تا 24 آبان ماه سال جاری در محل انجمن سینمای جوانان شهرستان به نمایش در می‌آید .

بحیرایی تصریح کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 18 به محل برپایی واقع در بلوار شهید حیدری دفتر انجمن سینمای جوانان نهاوند مراجعه کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات