خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: به منظور راه اندازی خانه جوان استان حدود 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۵۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، مهران قاسمی در مراسم افتتاح خانه جوان استان که ظهر امروز با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: تشکل‌های مردم نهاد حوزه جوانان در استان از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و اقدامات مطلوبی انجام می‌دهند بنابراین راه اندازی خانه جوان برای این قشر پرتلاش ضرورت داشت.
وی افزود: در این راستا یکی از ساختمان‌های اداره کل ورزش و جوانان استان را که پیش از این به معاونت فرهنگی و امور جوانان اختصاص داشت برای راه اندازی خانه جوان استان در نظر گرفته و تغییرات لازم را در این ساختمان ایجاد کردیم تا آماده بهره برداری به عنوان خانه جوان باشد.
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: مساحت این ساختمان ۶۰۰ مترمربع بوده و حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای انجام تغییرات و فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز خانه جوان هزینه شده است.
قاسمی با اشاره به آمار تشکل‌های مردم نهادی که در حال حاضر در استان قزوین فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در حال حاضر ۶۰ تشکل مردم نهاد دارای مجوز رسمی در استان قزوین فعال است که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به برخی از حوزه‌های فعالیت سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین خاطرنشان کرد: اعتقادی، مذهبی، پژوهشی، ورزشی، تاریخ شفاهی، زنان و میراث فرهنگی از جمله رشته‌هایی است که سازمان‌های مردم نهاد استان در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند.
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار داشت: خانه جوان استان از این پس به نوعی پاتوق تشکل‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان است که اعضای این تشکل‌ها می‌توانند برای هم افزایی و ارائه ایده‌های خود به مدیران دستگاه‌های اجرایی دولتی از آن استفاده کنند.
قاسمی یادآور شد: امید است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از ایده‌های جوانانی که در قالب سازمان‌های مردم نهاد فعالیت می‌کنند، برای رفع مشکلات استفاده کنند.
۱۰۰۹/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها