مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

جهاد امروز یعنی کار فرهنگی

جهاد امروز یعنی کار فرهنگی و دانش آموزان بهتر از هر کسی می‌توانید با فکر و ایده‌های خلاقانه، این مهم را به نحو احسن انجام دهید.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۵۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گفت:  تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه به دلیل سخنرانی علیه کاپیتولاسیون، تظاهرات انقلابی دانش‌آموزان و شهادت 56 نفر در دانشگاه تهران و 13 آبان‌ماه 58 تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و دانش‌آموزان خط امام (ره)، نشان از اهمیت این روز در تاریخ انقلاب کشورمان است.

مرتضی صفری افزود: مهم‌ترین تهدیدی که نوجوانان و جوانان ما با آن مواجه هستند، کمرنگ شدن هویت دینی، انقلابی و ایرانی است که باید در این خصوص راهکارهای جدی اندیشیده شود.

وی برنامه‌ریزی‌های غرب و دشمنان ایران اسلامی را ضربه زدن به کانون خانواده عنوان و اظهار داشت: جهاد امروز یعنی کار فرهنگی و دانش آموزان  بهتر از هر کسی می‌توانید با فکر و ایده‌های خلاقانه، این مهم را به نحو احسن انجام دهید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی جامعه به فعالیت‌های زیادی نیاز داریم، افزود: وظیفه رسانه ملی انجام کار فرهنگی است و ما در کنار همه نهادها و دستگاهای فرهنگی برای سرعت بخشیدن به این قبیل کارها هستیم.

صفری افزود: تلاش و فعالیت دانش‌آموزان در تشکل‌های انقلابی همچون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دارای اجر و ثوابی بسیار می باشد.

وی افزود: صدا و سیما مرکز زنجان از همه کارهای خوب شما حمایت کرده و این روند ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات