مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان عالمان رسانه یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۳۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام علی متین در کارگاه تخصصی خبر و رسانه با اشاره به رعایت اخلاق در رسانه و تأکید قرآن در آیه 79 سوره بقره گفت: واى بر آنها که مطالب خود را به دست خود مى‏نویسند، و بعد مى‏گویند اینها از سوى خداست.

وی در ادامه افزود: خبرنگاران و آنهایی که صاحب رسانه هستند باید از صحت خبر مطمئن شده و سپس رسانه ای کنند.

حجت الاسلام متین با اشاره به اینکه هر خبر درستی را هم نباید رسانه ای کرد، گفت: اگر خبر،غلط و یا خبر، مغرضانه نوشته شود، باعث تنش در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات امام حسن عسگری علیه السلام گفت: بهترین مردم بعد از ائمه علیهم السلام،عالمانِ صالح و بدترین خلق خدا هم عالمانِ فاسد هستند که باطلها را آشکار مى سازند و حقایق را کتمان مى کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان تصریح کرد: اگر خبرنگار دنبال شایع پراکنی باشد، همانند عالم فاسد خواهد بود.

حجت الاسلام متین با اشاره به سند 2030 اظهار داشت: خبرنگار باید مؤمن و باهوش باشد تا اسنادی همچون 2030 را در جامعه تبیین کنند و مردم را درباره این سند آگاه کنند.

وی اظهار داشت: اهمیت پیام ‌رسانی تا جایی است که قرآن کریم از خود به عنوان «بلاغ» یاد کرده است.

گفتنی است، کارگاه تخصصی خبر و رسانه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان، مدیران روابط عمومی سپاه استان و خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج در سالن ولایت زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات