مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان مطرح کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به راهکار مقابله با استکبار گفت: تنها رمز پیروزی اطاعت محض از ولایت فقیه و توجه به منابع داخلی و نیروی انسانی خودی است که می‌تواند به شکست استکبار بیانجامد.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۲۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

اطاعت محض از ولایت فقیه تنها رمز پیروزی در مقابل استکباربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در نشست پایگاه مطهره حوزه حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان با اشاره به سنا ریوی جدید آمریکا اظهار داشت: آمریکا قصد دارد در راهبرد جدید از چند راه ایران را وادار به تسلیم و مذاکره کند.

وی افزود: اولین راهکار دشمن از طریق فشار و تهدید است به طوری که در باور مردم طوری گنجانده شود که آمریکا برتری کامل نظامی به ایران دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: راهکار دوم  فشار سیاسی و اجماع سازی علیه ایران اسلامی و راه دیگر نیز ایجاد تحریم‌های گسترده و فشار اقتصادی است.

وی با بیان اینکه آمریکا در شرایطی نیست که جنگی علیه ایران شروع کند، گفت: مجامع جهانی با آمریکا همراه نیست و همچنین داخل کشور آمریکا نیز مشکلاتی هست که این کشور قادر به حل آن نیست.

قربانی با اشاره به راهکار مقابله با استکبار یادآور شد: تنها رمز پیروزی اطاعت محض از ولایت فقیه و توجه به منابع داخلی و نیروی انسانی خودی است که می‌تواند به شکست استکبار بیانجامد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات