وزیر کشور اظهخار داشت: با جابجایی استانداران تجربیات مفید برای پیشبرد اهداف دولت منتقل می شود
کد خبر: ۸۹۴۵۴۱۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، وزیر کشور که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است در بدو ورود به فرودگاه این شهر با بیان این مطلب گفت: با جابجایی استانداران تجربیات مفید برای پیشبرد اهداف دولت منتقل می‌شود.
رحمانی فضلی افزود توقع رئیس جمهور از استانداران، اجرای برنامه‌ها و مصوبات برنامه ششم توسعه به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته است.
وی از استاندار جدید سیستان و بلوچستان خواست شرایط مناسبی را برای افزایش حجم سرمایه گذاری و اجرای برنامه‌های عمرانی در این استان ایجاد کند.
وزیر کشور سپس با آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کرد.
رحمانی فضلی در این دیدار از همکاری نماینده، ولی فقیه، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و مسئولان استان با استاندار قبلی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با تداوم این همکاریها، شاهد پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های در دست اقدام در این استان باشیم.
آیت الله سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان هم از خدمات دولت و تلاش‌های هاشمی، استاندار قبلی در استان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم استاندار جدید نیز بتواند با تلاش و پیگیری‌های خود، گام موثری برای پیشرفت و آبادانی استان بردارد.

گفتنی است: هم اکنون مراسم تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور وزیر کشور در تالار فردوسی زاهدان در حال برگزاری است.
ارسال نظرات