خبرهای داغ:
مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین «اقتصاد مقاومتی» را یکی از ارکان مهم برنامه سازی در رادیو و تلویزیونی دانست.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۸۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی در برنامه‌سازی‌های رادیویی و تلویزیونی اظهار کرد: برنامه سازان صداوسیمای مرکز قزوین همواره تولید برنامه با محوریت «اقتصاد مقاومتی» را در دستور کار قرار داده اند که این امر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با موضوع شعار سال است.
وی افزود: صداوسیمای مرکز قزوین از ابتدای امسال تا کنون در تولید برنامه‌های خود، اقتصاد مقاومتی را بعنوان مهمترین مؤلفه در جهت حمایت از بخش‌های صنعت، کشاورزی، تولید، اشتغال و کارآفرینی قرار داده است.
مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین بیان داشت: دراین راستا صداوسیمای مرکز قزوین با تولید برنامه‌هایی همچون «پاسخ»، «بی حاشیه»، «یه جای خوب»، «رنگ زندگی»، «چرتکه»، «گفتگوی ویژه خبری»، «افق روشن» و «ما می‌توانیم» اقدام به انعکاس دستاورد‌های فعالان عرصه‌ی صنعت، کشاورزی، تولید، اشتغال و کارآفرینی و همچنین تبیین کارکرد‌های اقتصاد مقاومتی دراستان نموده است.
وی در خاتمه تصریح کرد: صداوسیما با هدف حمایت از فعالان عرصه صنعت، کشاورزی، تولید و اشتغال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تهیه و تولید می‌کند که دراین برنامه‌ها علاوه بر انعکاس توانمندی‌ها و نقاط قوت اقتصادی در استان نیازها، موانع و مشکلات این عرصه را هم تبیین می‌کند.
۱۰۰۱/ت ۲۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها