کلنگ سالن چندمنظوره توسعه فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان با عنوان "تماشاخانه" عصر امروز توسط هنرمندان پیشکسوت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۷۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این مراسم با اشاره به اهداف ساخت این سالن گفت: همواره در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری اعم از موسیقی، نمایش، نقد فیلم و کتاب و شب‌های شعر با مشکل سالن مواجه بودیم هرچند که در چند سال گذشته کلنگ سالن تئاتر زنجان به زمین خورد و تا کنون یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان برای این ساختمان هزینه شده و در صورت ادامه این روند، دو میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است تا ساختمان آن تکمیل شود و ٣ میلیارد تومان نیز برای تجهیز آن نیاز داریم.

ناصر مقدم با اشاره به اینکه در شرایط فعلی دولت، امکان اختصاص این میزان اعتبار میسر نیست، افزود: باید این نقیصه را به نوعی برطرف می‌کردیم و بر همین اساس ساخت این تماشاخانه آغاز شد تا با اعتباری بالغ بر ٨٠ میلیون تومان، این سالن چند منظوره تخصصی ساخته شده و طی ٤٥ روز تکمیل شود.

وی با اشاره به افتتاح این سالن تا دهه فجر امسال، اظهار داشت: همه هنرمندان بر اساس نیاز خود می‌توانند از این سالن استفاده کنند و جلسات تمرینی نمایش و موسیقی و نقد فیلم  و شب شعر در آن برگزار خواهد شد.

مقدم ساخت این سالن را قدم مثبتی در راستای تکمیل ساختمان تئاتر عنوان و تصریح کرد: از پیمانکار این پروژه انتظار داریم با کار شبانه‌روزی این سالن را تا پیش از پایان فصل کاری به اتمام رسانده و در اختیار اصحاب فرهنگ و هنر قرار دهد.

 

 

 

ارسال نظرات