خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی قزوین اذعان کرد: یکی از علل بدعهدی و عداوت آمریکا ایجاد خلل در جبهه مقاومت و قطع شدن پل ارتباطی لبنان و سوریه است حال آنکه نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه سبب بروز لشگرهای مقاومتی همچون لشگر فاطمیون، ذوالفقار و حشت الشعبی عراق و البته اتحاد بیش از پیش سوریه و لبنان شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۶۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص برنامه‌های موشکی اظهار کرد: در بحث صنعت موشکی به هیچ عنوان اجازه دخالت به دشمن را نخواهیم داد و در این عرصه نیز دانشجویان با الگو پذیری از شهید حججی همچون افسران این سنگر به مقاومت ایستاده تا به دشمن اجازه نفوذ و استفاده ندهند.
وی در ادامه افزود: این محدودیت‌ها و تحریم‌ها تنها به‌علت ترس دشمن از جمهوری اسلامی بوده که تازه‌ترین اقدام جمهوری اسلامی که توانست دشمن را وحشت‌زده کند نقطه‌زنی موشکی از کرمانشاه به دیرالزور سوریه بود.
برزگر تبیین کرد: آمریکا خواهان محدود کردن جمهوری اسلامی است، برای عرض اندام اسرائیل که سگ پاسوخته آمریکا در منطقه می‌باشد.
مسئول بسیج دانشجویی همچنین تصریح کرد: یکی از علل بدعهدی و عداوت آمریکا ایجاد خلل در جبهه مقاومت و قطع شدن پل ارتباطی لبنان و سوریه است حال آنکه نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه سبب بروز لشکر‌های مقاومتی همچون لشکر فاطمیون، ذوالفقار و حشد الشعبی عراق و البته اتحاد بیش از پیش سوریه و لبنان شد.
وی با اشاره به دیدار‌های رهبر انقلاب با رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: هنر رهبر، انقلاب و فرهنگ شهادت توانست پوتین که معروف به مغرورترین رئیس جمهور است را به پای کار بیاورد و حتی برای دیدار با مقام معظم رهبری به دور از تشریفات کفش و کروات اش را هم کنار بگذارد و در پایان هم رهبر انقلاب را مسیح زمان بخواند.
برزگر گفت: رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی در این دیدار‌ها به رئیس جمهور روسیه داشته‌اند که وی با عمل به آن‌ها به نتیجه رسیده این در صورتی است که با وجود تاکیدات مستمر رهبری هنوز هم برخی از مسئولین سرخود عمل کرده و حتی با وجود آشکار شدن عدم صداقت دشمن همچنان مذاکره را راه حل می‌دانند.
وی خاطر نشان کرد: اگر اجازه بازدید از مراکز نظامی را به دشمن بدهیم بی شک در مرحله بعد به سراغ حوزه‌های دیگر می‌آیند، اما نکته شایان ذکر وجود سپاه و مدیریت جبهه مقاومت توسط سپاه است که توانسته داعش و تکفیری را از پای درآورد.
برزگر با اشاره به صحبت‌های اعتراف گونه وزیر امور خارجه قطر مبنی بر اتحاد برخی از کشور‌های عربی و اختصاص دادن پول‌های کلان در این کار که به مدیریت آمریکا به منظور ضربه وارد کردن به دول اسلامی و جبهه مقاومت بود یادآور شد: هر چند که این کشور‌ها ندای تروریست‌گریزی سر داده و خود را حامی صلح معرفی کردند و گاهی به صورت نمادین مواضع داعش را مورد حمله قرار می‌دادن، اما حقیقت چهره منفورشان بر همگان واضح است.
مسئول بسیج دانشجویی قزوین در بخش پایانی تشریح کرد: مادامی که قدرت و نفوذ سپاه در منطقه کاهش یابد مسائل هسته‌ای و موشکی هم متاثر از این موضوع رو به افول می‌رود.
۱۰۰۶/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها