محمدجواد اسفندیاری
در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس؛
سردار اهوازیان در مراسم یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: مجاهدتها و ازخودگذشتگیهای رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ضامن استواری و حفظ جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۳۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

به ‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در دوران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدا که در مسجد محمودیه اراک به همت حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک و باحضور خانواده شهید مدافع حرم "سید جاوید حسینی" برگزار شد با بیان اینکه ولایتمداری و ایمان عامل عزتمندی جامعه است ، گفت: چون در اعمال خود شک داریم و ایمان کافی نداریم توانایی هدایت افراد به صراط مستقیم را نداریم. کسی نیست تا از فرزندان شهدا دفاع کند.

وی با اشاره به ارزش خون شهیدان در جامعه اسلامی افزود: حضور مردم در مراسم یادواره شهدا بیانگر عشق و ارادت و سپاس مردم از خانواده های این شهیدان است که فرزندان رشید خود را برای پاسداری از ارزشها تقدیم کردند تا ایران اسلامی با عزت در مسیر دین و ارزشهای اسلامی حرکت کند

سردار اهوازیان تصریح کرد: علت توهین به خون شهدا غفلت ما است که از خون شهید پاسداری نکردیم. دفاع از شهید دفاع از ولایت و دفاع از امام زمان(عج) است. در اربعین سال گذشته به برکت خون شهیدان بزرگ‌ترین نماز تاریخ بشریت را برپا کردیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری شهدای مدافع حرم بر تحولات فرهنگی جامعه و برهم زدن نقشه دشمنان در تهاجمات فرهنگی و نیز تامین امنیت ملی به اوضاع میدانی سوریه، ادامه داد: مدافعان حریم اهل بیت با دستان خالی هم به جنگ داعش می روند و این امر بخاطر داشتن بصیرت آنهاست و نه چیز دیگری و دفاع از حریم اهل بیت یک دفاع الهی است.

سردار اهوازیان در انتها از حضور خانواده شهید مدافع حرم سید جاوید حسینی تشکر کردند و حضور ایشان را مایه افتخار خود و انقلاب اسلامی دانستند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات