رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از توزیع روزانه ٣٤ هزار پرس غذا توسط مواکب استان البرز در نجف اشرف خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۲۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سلیمان شکری در حاشیه بازدید از موکب‌های استان البرز در نجف اشرف که شامگاه گذشته انجام شد در جمع خبرنگارن، با بیان اینکه با افزایش زائران البرزی در همایش اربعین، امسال به استان البرز سهمیه پذیرایی از ۳۵ هزار نفر واگذار شد، اظهار کرد: شهروندان البرزی حضور پرشوری در همایش اربعین سال جاری دارند.
 
توزیع روزانه ٣٤ هزار پرس غذا توسط مواکب استان البرز در نجف اشرف

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه با بیان اینکه موکب‌های استان البرز در شش نقطه در مسیر پیاده روی نجف و کربلا جایگذاری شده اند، عنوان کرد: حدود پانصد و ۵۰ خادم در این موکب‌ها به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

وی دلیل خدمت رسانی بی وقفه در موکب‌ها و خستگی ناپذیری خادمان اربعین حسینی را عشق به اهل بیت اعلام کرد و گفت: ١٢٠ نفر از کارکنان شهرداری کرج نیز در همایش اربعین به زائران خدمات دهی می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه روزانه ۳۴ هزار پرس غذا میان زائران اربعین حسینی توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: این خدمات تا یک روز مانده به اربعین در نجف ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از روز سه شنبه حرکت از ایران به سمت کربلا معلی افزایش یافته است، گفت: در مسیر پیاده روی از ایران تا کربلا در موکب‌های مسیر از زائران پذیرایی می‌شود.

شکری با بیان اینکه شهروندان البرزی پس از استان تهران پیشرو خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، تاکید کرد: استان البرز یکی از استان‌های مهم خدمات رسانی به زائران در نجف اشرف است و در آبرسانی شهر نجف نقش برجسته‌ای دارد.

وی با بیان اینکه ضریح حبیب ابن مظاهر در استان البرز ساخته شده است، از واگذاری ساخت شش صحن حرم حضرت زهرا (س) به استان البرز خبر داد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه همه استان‌های کشور برای ساخت پروژه بزرگ صحن حضرت زهرا (س) مشارکت داشته اند، خاطرنشان کرد: ۶۰۰ متخصص در بخش‌های مختلف برای مشارکت در این پروژه از این استان اعزام شده اند.
ارسال نظرات