خبرهای داغ:
بابامحمدی در نشست سیاسی واحد پوینده ۱۳ آبان حوزه کوثر شاهرود گفت: تمام این توطئه‌ها به یک هدف ختم می‌شود و آن هم محو اسلام ناب و اسلام عملیاتی و عملی و اسلام ولایی است و همه این تلاش‌ها در نطفه تاکنون خفه شده است.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۹۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الله بابامحمدی در نشست سیاسی واحد پوینده ۱۳ آبان حوزه بسیج دانش آموزی کوثر که نمازخانه این مدرسه برگزار شد در سخنانی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اظهار کرد: این راهپیمایی نشان قدرت اسلام در عصر حاضر و بزرگترین اجتماع تاریخ بشریت است که همه افراد بدون اینکه کسی به آن‌ها چیزی بگوید خودکار در حرکت و پذیرایی هستند.
وی افزود: این حرکت جهانی مقدمه سازی برای ظهور منجی است چرا که امام عصر خود را با امام حسین (ع) معرفی می‌کند و مقصدش کربلاست و این نشانه‌ای برای آشنایی مردم دنیا با این قطعه‌ای از بهشت است.
بابامحمدی با اشاره به تلاش دشمن برای محو این حرکت و تهدید‌های مختلف گفت: استکبار داعش را ایجاد کرد تا اسلام هراسی و شیعه هراسی را دامن بزند و عراق را ناامن کند تا این حرکت شکل نگیرد، اما امروز چه شده است و رو سیاهی به کی مانده است.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی خود بنای حرکت عظیمی در جهان برای تحقق وعده الهی را نهاد و از همان روز اول دشمنان تلاش کردند این انقلاب اسلامی را متوقف کنند، اما تاکنون ناکام مانده اند و نتوانسته اند به اهداف خود دست پیدا کنند.
کارشناس سیاسی بسیج شاهرود بیان کرد: توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر علیه تفکر و فرهنگ اسلام و انقلاب تمرکز یافته است و تهاجم فرهنگی با ابزار نرم در خدمت این کار قرار گرفته است و شما شاهد هستید که چقدر برنامه و فیلم و سریال با هزینه‌های میلیاردی ساخته می‌شود تا جلوی نشر فرهنگ اسلام ناب در جهان گرفته شود، اما همه ناکام مانده است.
وی ادامه داد: امروز آنچه ترس به دل دشمنان نهاده اتحاد و وحدت امت اسلامی است چرا که این اتحاد سبب می‌شود تا استکبار به اهداف شوم خود دست پیدانکند و در انزوا قرار بگیرد و این دست و پا زدن همچنان ادامه دارد و توطئه‌های اطراف کشور ما برای این امر است.
بابامحمدی با اشاره به جنایات ۶۰ ساله آمریکا بر علیه ملت مسلمان ایران و توطئه‌های آنان با همکاری انگلس خبیث بر علیه امت اسلام گفت: تمام این توطئه‌ها به یک هدف ختم می‌شود و آن هم محو اسلام ناب و اسلام عملیاتی و عملی و اسلام ولایی است و همه این تلاش‌ها در نطفه تاکنون خفه شده است.
وی با تاکید بر مطالعه تاریخ و شناخت سرگذشت امت‌ها و ملت‌ها توسط دانش آموزان عنوان کرد: شما آینده سازان انقلاب اسلامی باید به تاریخ گذشته ایران و اسلام شناخت پیدا کنید تا بتوانید درست در مسیر حرکت کنید و با کسب علم و دانش بتوانید در برابر دشمنان ایستادگی کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها