جمعی از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با حضور در منطقه صعب العبور موگویی از زحمات جهادی معلمان این منطقه تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۸۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  "فرج الله اعرابی"، معاون آموزش  ابتدای  استان، "کوروش اکبری "، مدیر آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ  و جمعی از کارشناسان در کلاسهای درس مدارس منطقه صعب العبور موگویی شهرستان کوهرنگ حضور یافتند.

"فرج الله اعرابی" معاون آموزش  ابتدایی گفت: با حضور در سر کلاسهای درس، روند آموزشی مدارس  این منطقه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی،با مطلوب خواندن شرایط آموزشی و فعالیتهای جهادی معلمان این منطقه، زحمات آنها را قابل  قدردانی دانست.

اعرابی با اشاره به مشکلات زیاد این مناطق و عدم دسترسی به منابع، خواستار توجه ویژه برای  جلوگیری از کاهش آسیب های آموزشی و پرورشی در این مناطق شد .

"کوروش اکبری "مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ نیز، ضمن تشکر از حضور کادر آموزش وپرورش اداره کل استان در سر کلاسهای درس مناطق صعب العبور منطقه موگویی و لمس کردن مشکلات مختلف این مناطق از نزدیک، خواستار توجه ویژه  مسئولین ذی ربط در این امر شد .

گفتنی است: ضمن بازدید کارشناسان آموزش و پرورش استان از مدارس و مناطق آموزشی این منطقه هدایایی  برای قدردانی از زحمات جهادی معلمان موگویی به آنها اهدا شد .

ارسال نظرات