خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت اربعین حسینی به همت واحد پوینده ولایت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۸۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بزرگداشت اربعین حسینی به همت واحد پوینده ولایت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با حضور حلقه‌های صالحین در نمازخانه دبیرستان دوره اول ولایت شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد، حجت الاسلام عجم نوروزی مربی حلقه صالحین بسیج دانش آموزی در سخنانی با اشاره به اهمیت اربعین حسینی اظهار کرد: در روایات یکی از پنج نشانه مومن زیارت اربعین نام برده شده است و این نشان از اهمیت این امر مهم دارد.
وی افزود: پیاده روی اربعین امروز نقطه عظمت و اقتدار اسلام در جهان و مایه وحدت و اتحاد و همدلی مسلمانان از فرقه‌های مختلف است و این حرکت زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عج) است چرا که ایشان منتقم خون جد بزرگوارشان امام حسین (ع) هستند.
عجم نوروزی با بیان اینکه توجه به زیارت اربعین بسیار مهم است گفت: در این زیارت آموزه‌های بلند قرآنی بکار رفته است و دعوت کننده به برپایی عدل و قسط است و تلاش کنیم تا بتوانیم در روز اربعین حتی الامکان این زیارت را بخوانیم تا این روز را درک کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا این فرهنگ را نابود کنند افزود: دشمنان در دوران متمادی تلاش کردند تا فرهنگ حسینی را محو کنند، اما نتوانستند این کار را انجام دهند و نخواهند توانست چرا که خدا وعده داده وارثان زمین مستضعفان هستند و حکومت عدل و عدالت برپا خواهد شد و دشمنان با این شناخت نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها