خبرهای داغ:
مدیر شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: زمان برگزاری این نمایش از پانزدهم لغایت هفدهم آبان ماه به مدت سه شب و از ساعت 18 می باشد.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۲۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰

هادی طاهرخانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص اجرای سوگنامه نمایشی پس از واقعه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود بیان کرد: این اجرا به مدت سه شب و با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

وی گفت: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی حمید نوری و با روایتگری جواد خالصی، تهیه کنندگی محمد توکلی پسند و با اجرای ۳۵ نفر و با مشارکت شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برای نخستین بار در استان قزوین به روی صحنه می رود.

اجرای نمایش پس از واقعه برای اولین بار در استان قزوین/برپایی نمایشگاه جانبی با حضور 30 غرفه

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: زمان برگزاری این نمایش از پانزدهم لغایت هفدهم آبان ماه به مدت سه شب و از ساعت 18 می باشد.
طاهرخانی افزود: موضوع اثر نمایشی این اجرا، روایت واقعه عاشورا و مصائب اهل بیت(ع) پس از واقعه عاشورا می باشد که همزمان با ایام اربعین حسینی به روی صحنه می رود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این نمایش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین عنوان کرد: هدف از اجرای این سوگنامه انتقال مفاهیم و پیام‌های ناب عاشورایی، اشاعه ی فرهنگ و مکتب حسینی و نمایش جلوه‌های زیبای قیام حسینی می باشد.

برپایی نمایشگاه جانبی با حضور 30 غرفه

شایان ذکر است که از برنامه های جانبی در حاشیه این اجرا، برگزاری نمایشگاه جانبی با حضور 30 مشارکت کننده است و بازدید از این اجرا و نمایشگاه جانبی برای عموم ازاد است. همچنین در مدت برگزاری اجرای سوگنامه نمایشی، ساعت بازدید از نمایشگاه جانبی از ساعت ۱۶ الی ۲۱ است.

اجرای نمایش پس از واقعه برای اولین بار در استان قزوین

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها