خبرهای داغ:
معاون اجرایی شهردار شوش گفت: کلیه تمهیدات لازم برای میزبانی در شهر شوش و 5 موکب برای استقبال از زائرین اربعین حسینی توسط شهرداری شوش فراهم شده است.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۰۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

ه گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه ناحیه شوش غلامعباس کرد صبح امروز در نشست مسئولان واحدهای خدماتی و عمران شهرداری شوش ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی از آمادگی کلیه مواکب و نیروها برای استقبال از زائرین اربعین حسینی خبر داد.

وی ادامه داد: شهر شوش و حرم دانیال نبی (ع) میعادگاه باز ماندگان از پیاده روی بزرگ اربعین حسینی و هر ساله میزبان خیل عظیم زائرین اربعین حسینی از اقصی نقاط استان و کشور است.

معاون اجرایی شهردار شوش خدمت به زوار را توفیق مشارکت در حرکت خود جوش اربعین حسینی عنوان و اظهار کرد: شهرداری شوش با راه اندازی 5موکب در مبادی ورودی و سطح شهر از زائرین استقبال خواهد کرد.

وی افزود: کلیه واحدهای خدماتی شهرداری مبادی ورودی، معابر اصلی، محل استقرار مواکب و اسکان زائرین را جهت حضور زائرین ساماندهی می کنند.

غلامعباس کرد با اشاره به آمادگی شرایط لازم جهت حضور زائرین یاد آور شد: نظافت و بهسازی سرویس های بهداشتی، نصب سطل زباله اضافه بر سطل های موجود، توزیع کیسه زباله در مواکب، شستشوی معابر و تسطیح محل استقرار مواکب، آبرسانی با تانکر جهت آب شرب و آب شستشو، نصب نیوجرسی جهت کنترل ترافیک در مسیر زائرین از جمله اقدامات واحدهای شهرداری است.

وی تاکید کرد: همزمان با حضور هیئت ها و زائرین از شهرهای همجوار اندیمشک،دزفول،اهواز و دیگر شهرها در شهر شوش همه نیروهای شهرداری در حالت آماده به خدمت رسانی قرار خواهند گرفت.

معاون اجرایی شهردار شوش از زائرین و مردم شوش خواست نسبت به رعایت بهداشت عمومی با نیروهای شهرداری همکاری کنند و خاطر نشان کرد: پس از پایان مراسم اربعین نیروهای شهرداری نیز نسبت به لایه روبی و نظافت عمومی سطح شهر اقدام خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها