خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه نجف آباد در آيين تکریم و معارفه سرمربی حوزه امام حسین(ع):
با حضور مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه نجف آباد مراسم تکریم و معارفه سر مربی حوزه امام حسین علیه السلام در سالن جلسات این حوزه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۵۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ در این جلسه از زحمات آقای مهدی مرادی سرمربی حوزه تقدیر به عمل آمد. ایشان از اهداف تشکیل حلقه های صالحین و خروجی آن مباحثی مطرح نمود و گزارشی از عملکرد حلقه های صالحین این حوزه ارائه شد و حجت الاسلام محمد حسین پورقاسمیان به عنوان سر مربی حوزه معرفی شد.

حجت الاسلام حمزه حسین خانی با حضور در جمع مربیان حوزه امام حسین علیه السلام بیان نمود که مربیان حلقه های صالحین بایستی توانمند در مسائل بصیرتی، آگاه به مسائل روز، مسلط به مبانی و اصول و دارای قدرت پاسخگویی به شبهات باشد که این کار با یاری سرمربیان، مربیان و سرگروه ها امکان پذیر خواهد بود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نجف آباد افزود: محتوای حلقه های صالحین؛ مسائل اخلاقی، اعتقادی، احکام، سیره نبوی و مسائل تربیتی است. مسائل تربیتی محور اصلی حلقه های صالحین است.

حجت الاسلام حسین خانی با اشاره به اهمیت بسیج و نقش آن در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: بسیج درخت انسانیت است که میوه های آن بصیرت، اخلاص و آزادگی است و در پایان با اهداء لوح از زحمات آقای مرادی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها