معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از اهدای هشت دستگاه خودرو مخصوص جمع آوری و انتقال پسماند شهرداری تبریز در آستانه رویداد بزرگ تبریز 2018 خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۱۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی مدبر با بیان اینکه شرکت خصوصی «برگیز» ترکیه در راستای ارتقای زیرساخت های گردشگری تبریز در بخش خدمات شهری و گسترش ظرفیت های تبلیغاتی خود به شهرداری تبریز اهدا کرده است.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر همه مراحل ترخیص از گمرک به اتمام رسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر روند شماره گذاری ملی این خودروها به سرعت پیش می رود.

مدبر ادامه داد: نوسازی ناوگان جمع آوری و انتقال پسماند شهری با توجه به افزایش حجم اجرای طرح های خدماتی در سال های اخیر پیش از پیش احساس می شود و تلاش شبانه روزی پاکبانان در کنار نوسازی تجهیزات، موجب رضایتمندی بیشتر شهروندان خواهد شد.

وی کسب عنوان شهر پاک توسط تبریز را بیانگر سیاست گذاری دقیق و اجرای درست طرح های خدمات شهری عنوان کرد و یادآور شد: مجموعه مدیران شهرداری تبریز با همدلی توانسته اند به این موفقیت دست یابند و تلاش برای کاهش هزینه های خدماتی و ارتقاء سطح کیفی آن ها با مشارکت شهروندان محقق می شود.

ارسال نظرات