خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به وصیت نامه شهید «محسن رضوانی» گفت: امروز در شرایطی هستیم که لحظه‌ای غفلت خیانت به اسلام و قرآن است، چراکه لحظه‌ای غفلت می‌تواند سال‌ها کشور را عقب می‌اندازد و لطمه‌ها و ضربه‌های جبران‌ناپذیری به کشور بزند.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۵۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

لحظه‌ای غفلت خیانت به اسلام و قرآن است/ لزوم تقویت بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی در دانش‌آموزانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی امروز در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز که به همت حوزه بسیج زینب کبری(س) و شهید نیاوند در سالن شهید مدرس برگزار شد با اشاره به جنایات آمریکا قبل و بعد از انقلاب بیان داشت: در زمان رژیم پهلوی آمریکا قانونی در کشور تصویب کرد که هیچ ایرانی حق نداشت به آمریکایی‌ها اعتراض کند و هر طورکه دوست داشتند زندگی می‌کردند.

وی افزود: اعتراض یعنی اگر یک ایرانی یک سگ آمریکایی را می کشت آنها طبق قانون کشور خود او را محاکمه می کردند و آنها مردم ایران را یک ملت وحشی می دانستند و برای زندگی در این کشور حقوق دریافت می‌کردند و ملت ایران را تحقیر می‌کردند البته جنایت‌های آنها بسیار گسترده‌تر از این بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه باید قدر این انقلاب را بدانیم، افزود: به برکت جمهوری اسلامی کشور ما عزیز شد و امروز حتی در منطقه و فرا منطقه کشور ما عزیزاست.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ما از موقعیت ایران اسلامی احساس خطر می‌کنند و دشمنی آنها نیز به دلیل قدرت ما در منطقه است و این نشان می دهد که ما در حال صادر کردن انقلاب خود به سراسر دنیا هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه استکبار جهانی قبل از انقلاب نیز علیه ملت ما جنایت‌های بسیاری داشته و این امر فقط مربوط به بعد از انقلاب نمی‌شود، گفت: به دلیل همین دشمنی که آنان با ما و اسلام و انقلاب دارند همواره باید «مرگ بر آمریکا» بگوییم.

وی یادآور شد: حمایت آمریکا از شوروی و انگلیس برای اشغال کردن ایران در سال1320، کودتای 28مرداد و شهادت جمعی از دانشجویان در 16 آذر سال 1332، حمایت از تحکیم پایه‌های حکومت استبدادی پهلوی، تاسیس سازمان مربوط به ساواک توسط آمریکا، کشتار صدها تن از مردم در قیام خونین 15خرداد سال 1342، تصویب قانون کاپیتولاسیون و تحقیر ملت ایران و... نمونه‌هایی از جنایت های آمریکا قبل از انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جنایت‌های آمریکا بعد از انقلاب اظهار داشت: اعمال تحریم های ظالمانه و مصادره اموال ایران در طول 38 سال اخیر، کودتای نوژه برای از بین بردن این انقلاب؛ واقعه طبس، چراغ سبز آمریکا به رژیم بعث برای حمله به ایران، حمایت تسلیحاتی و نظامی از صدام در هشت سال جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و جنگ ندم علیه ایران، تولید فیلم های ضد ایرانی و اسلامی، حمایت از فتنه گران در سال 88، ترور دانشمندان ایرانی و حمایت از تروریست‌ها که چند روز قبل چند تن از مرزبانان ما توسط این تروریست‌ها به شهادت رسیدند نیز بخشی از ظلم های آمریکا به ایران است.

وی با بیان اینکه ما باید هوشیار باشیم، عنوان کرد: آمریکا نه قبل از انقلاب و نه بعد از انقلاب قابل اعتماد نبوده و نیست و نخواهد بود.

*«مرگ بر آمریکا» همان «اعوذبالله من الشیطان رجیم» است

ابراهیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: «مرگ بر آمریکا» همان «اعوذبالله من الشیطان رجیم» است.
وی ضمن تأکید بر دشمن‌شناسی اظهار کرد: این روزها مردم و مسئولین ما و شما دانش آموزان عزیز باید هوشیار باشید و نسبت به فتنه های دشمن غفلت نکنید.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به وصیت نامه شهید «محسن رضوانی» گفت: امروز در شرایطی هستیم که لحظه‌ای غفلت خیانت به اسلام و قرآن است، چراکه لحظه‌ای غفلت می‌تواند سال‌ها کشور را عقب می‌اندازد و لطمه‌ها و ضربه‌های جبران‌ناپذیری به کشور بزند.

وی با بیان اینکه باید در مسائل سیاسی کشور دقت کنید، گفت: در موضوع برجام نیز در مورد زیاده خواهی‌های آمریکا باید چند نکته را مد نظر داشته باشیم؛ نقض مکرر برجام که خود اثبات می‌کند آمریکا قابل اعتماد نیست که البته این موضوع را بارها مقام معظم رهبری تذکر داده بودند و فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و شماها باید مراقب باشید.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ما آزموده را یک‌بار دیگر آزمودیم، افزود: این ملت ایران هستند که باید خوب دشمن را بشناسند چراکه اگر خوب نشناسیم دشمن می تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش آموزان باید بصیرت خود را افزایش دهید و آگاهانه دشمن را بشناسید و کرسی‌های علم و دانش را برای پیشرفت کشورمان کسب کنید چراکه آینده‌سازان فردای این مرز و بوم هستید.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: 36 هزار دانش آموز جان خود را برای امنیت این کشور فدا کردند تا شما امروز در امنیت کامل بتوانید به کسب علم و دانش بپردازید.

وی با تأکید بر حفظ وحدت عنوان کرد: امروز استکبار به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف است بنابراین باید هوشیار باشیم و از ایجاد تفرقه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات