خبرهای داغ:
مسئول فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان: با استقبال خوب دانش‌آموزان انقلابی و نخبگان دانشجو و فعالان فرهنگی از سراسر کشور تاکنون ده‌ها ایده و طرح نو به دبیرخانه یادواره ارسال شده است. 
کد خبر: ۸۹۴۵۰۴۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مجتبی معنوی مسئول فضای مجازی بسیج دانش آموزی استان اصفهان، از انتشار فراخوان یادوراه ملی شهید زینب کمایی و 36 هزار دانش آموز کشور، برای اولین بار با هدف تبیین اهداف بسیج دانش آموزی کشور و همچنین گرامیداشت شهید زینب کمایی خبر داد.

وی به استقبال خوب دانش‌آموزان انقلابی و نخبگان دانشجو و فعالان فرهنگی از سراسر کشور اشاره کرد و افزود: تاکنون ده‌ها ایده و طرح نو از طریق کانال‌های ارتباطی اعلام شده به دبیرخانه یادواره ارسال شده است. 

معنوی با بیان اینکه ارسال آثار به دبیرخانه فراخوان یادواره ملی شهید زینب کمایی و 36 هزار دانش آموز کشور ، تا پایان آبانماه سال جاری ادامه دارد، تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌‌توانند ایده‌های خود در ارتباط با یادواره ملی شهید زینب کمایی و 36 هزار دانش آموز کشور  را در قالب فایل Word از طریق کانال رسمی فراخوان یادواره به نشانی https://t.me/mnmitranistam و یا پست الکترونیکی Esfahan.beest@chmail.ir ارسال و در این فراخوان ملی شرکت کنند.

وی جوهره این مناسبت را ادامه دادن راه شهیدان و مبارزه با استکبارستیزی برشمرد و ادامه داد: دشمنان اسلام بدانند که کشور ما دانش آموزانی انقلابی همچون شهید کمایی ها را دارد و این دانش‌آموزان تا پایان ادامه دهنده راه شهدا هستند و این راه مقدس را تا ظهور منجی حق، حضرت بقیه‌الله العظم(عج) ادامه می‌دهند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها