خبرهای داغ:
زهره قانعیان
فرهنگی، اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)؛
به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و توسط دبیر برنامه های بومی، محلی تعداد 1500 جلد کتابچه ی آشنایی با فرقه ضاله بهائیت به چاپ رسید.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۲۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و توسط دبیر برنامه های بومی، محلی تعداد 1500 جلد کتابچه ی آشنایی با فرقه ضاله بهائیت به چاپ رسید.

این کتاب که در راستای آشنایی و توجیه خانواده ها، مربیان مهد کودک ها و دبیران مدارس تهیه و به چاپ رسید، قصد دارد تا از طریق نشر آموزه های مهدویت و شناساندن اندیشه ها و انحرافات اعتقادی بهائیت، از رشد و نفوذ این فرقه که از نظر علمای اسلام و مراجع تقلید، با توجه به انحرافات از اصول و فروع مسلم اسلام، یک فرقه ضاله معرفی شده است در نسل جوان جلوگیری نماید.

قرار است در مرحله ی اول این کتابچه در همایش بزرگ مربیان مهد کودک و درمرحله ی دوم در همایش بزرگ طلاب و روحانیون و در مراحل بعدی بین خانواده ها و دبیران مدارس، خصوصا مدارس درگیر با موضوع بهاییت توزیع شود.

به جرأت می توان گفت که در صحنه جریان های انحرافی و با هدف به ضعف کشاندن اعتقادات دینی مسلمانان و به خصوص جوانان، فرقه ضاله ی بهاییت به مدد استعمار و استکبار جهانی یکی از فعال ترین این جریان ها می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها