رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:
"تغییر شکل جشنواره تئاتر استانی" موضوعی بود که در جلسه دیروز کارگروه نمایش، هیئت رئیسه انجمن نمایش و سرپرستان گروه‌های نمایشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۸۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون هنری و سینمایی وی در این جلسه، گفت: در این جلسه مقرر شد با تغییر شکل جشنواره تئاتر با هدف تقویت اجراهای عمومی، طرح‌های جدیدی تا پایان آبان‌ماه برای جایگزینی آن با جشنواره سالیانه تئاتر در زنجان ارائه شده و از سال آینده اجرایی شود.

معراج کرمی افزود: بعد از بررسی ٢٩ دوره جشنواره تئاتر استان زنجان طی سالیان گذشته، به این نتیجه رسیدیم که برگزاری این جشنواره با روال فعلی آن، دیگر پاسخگوی انتظارات موجود در این حوزه نبوده و تغییر شکل در آن احساس می‌شود و بر همین اساس جشنواره تئاتر به شکل فعلی آن در سال آینده برگزار نخواهد شد.

 وی با اشاره به این تغییر رویه را برای بهره‌مندی بهتر همه هنرمندان از این رویداد هنری عنوان و اظهار داشت: هدف از این تغییر شکل، فعال نگه داشتن گروه‌های تئاتر استان در کل ایام سال بوده و اغلب هنرمندان این رشته نیز به این امر تاکید دارند.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در جلسه دیروز در خصوص کلیات برگزاری یا عدم برگزاری جشنواره تئاتر استان زنجان به شکل کنونی بحث و تبادل نظر شد و هنرمندان حاضر در این جلسه نیز با تغییر این رویه موافق بودند که بر همین اساس مقرر شد در جلسات آتی، این موضوع بیشتر موشکافی شده و در نهایت آئین‌نامه جدید آن تدوین و احیا شود.

 

ارسال نظرات