مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اراک تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: انسجام و وحدت جهان اسلام در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین بزرگترین قدرت‌نمایی در برابر دشمنان جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۶۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) که در مجتمع ستارگان اراک برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) به تبیین هدف از گریه بر سالار شهیدان(ع) و راه بهره‌برداری از این مجالس پرداخت و گفت: ارزش و مقام والای امام حسین(ع) در درگاه الهی محبان این حضرت را نیز به سعادت می‌کشاند به طوری که حتی با گریه برای امام حسین(ع) می‌توان از گناهان رها شد.

وی اشک بر سیدالشهداء(ع) را وسیله‌ای برای مبارزه با دشمن درون و بیرون دانست و افزود: امور سخت‌افزاری در میدان جنگ با دشمن سلاح و موشک است ولی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن برپایی چنین مراسم و محافلی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: انسجام و وحدت جهان اسلام در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین بزرگترین قدرت‌نمایی در برابر دشمنان جهان اسلام است. در آستانه اربعین حسینی شاهدیم که به کوری چشم دشمنان 20 میلیون نفر از سراسر دنیا توفیق زیارت کربلا را پیدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عبدی بر تبیین نقش حضرت زینب(س) در کربلا تاکید کرد و گفت: نقش‌آفرینی حضرت در همراهی امام حسین(ع) و حضور در کاروان امام از مدینه تا مکه و سپس حرکت به سمت کوفه و حضور در کربلا و نقش ویژه و شفاف ایشان بعد از واقعه کربلا است.

وی افزود: حضرت زینب(س) با خطبه‌ای که در مراسم یزید ایراد کردند در آن دوران دشمنان اسلام را رسوا کردند و امروز این وظیفه ما است که به تأسی از آن حضرت استکبارستیزی خود را در مقابل شمر، یزید و معاویه‌های امروز به منصه ظهور رسانیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: امروز ما به دشمنان خود اعلام می‌کنیم که در جبهه نرم در مقابل شبیه خون فرهنگی دشمنان با اطاعت محض از ولی‌فقیه ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: امیدواریم تمامی مدافعان حرم با پیروزی نهایی بر دشمن با صحت و سلامت بازگردند و من و شما هم در این جلسات با دقت و توجه و با تأسی از حضرت زینب(س) راه شهدا را ادامه دهیم و با رعایت حجاب و عفاف، ارتقا بصیرت و آگاهی و با اطاعت از رهبری، پرچم اسلام را به صاحب اصلی حکومت حضرت ولیعصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات