فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام 68 باند مسلح قاچاق مواد مخدر بین‌المللی و کشف 84 تن مواد مخدر از آنها در مرزهای جنوب شرق کشور از ابتدای امسال خبر داد
کد خبر: ۸۹۴۴۹۵۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از انهدام ۶۸ باند مسلح قاچاق مواد مخدر بین‌المللی و کشف ۸۴ تن مواد مخدر ازآن‌ها در مرز‌های جنوب شرق کشور از ابتدای امسال خبرداد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و اصحاب رسانه تعامل بسار خوبی دارند و به یک هدف برنامه ریزی و نگاه می‌کنند اظهار داشت: امنیت اتفاقی نیست و همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی و اقشار مختلف مردم در تولید و حفظ آن نقش دارند.

وی افزود: با وحدت و همکاری و تعاملی که بین همه دستگاه‌های دولتی و مردم در این استان وجود دارد از امنیت خوبی برخوردار هستیم و به موهبت این نعمت این استان را در سال جاری به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده اند.

ین مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش ۹ درصدی وقوع سرقت‌ها بیان داشت: فاصله وقوع تا کشف سرقت را با تمهیدات لازم کاهش داده ایم و این روند باعث کشف ۹۱ درصدی انواع سرقت‌ها در استان شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جرائم خشن را در کنترل خودمان قرار دادیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا پایان سال این جرائم را مهار کنیم تا شهروندان عزیزمان در آرامش کامل زندگی کنند.

سردار قنبری تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضایی و دادستان‌های شهرستان‌های سراسر استان ۲۳ باند سارق عادی، ۸ باند سارق به عنف، ۸ باند جاعل و کلاهبردار و ۱۸ باند سارق مسلح را متلاشی و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی تحویل شدند.

وی با اشاره به رشد ۷۳ درصدی کشف کالای قاچاق خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد و فرامین فرمانده معظم کل قوا را در اهداف، برنامه ریزی و ماموریت‌های خوذد سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم و در تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی گام خواهیم برداشت.

این مقام ارشد انتظامی به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه مبارزه با مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزارو ۵۱۹ عملیات در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان صورت گرفته است که نتیجه این عملیات‌ها کشف ۸۴ تن انواع موادمخدر و انهدام ۶۸ باند قاچاقچی می‌باشد که این آمار‌ها بیانگر رشد ۱۶ درصدی افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته می‌باشد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۹۰ درصد جرائم جنایی این استان با تلاش شبانه روزی ماموران کشف شده است افزود: در این رابطه ۸۹ نفر از افراد ربوده شده و ۱۶۱ نفر از گروگانگیران را آزاد و دستگیر کرده ایم.

سردار قنبری با بیان اینکه ۳۳ هزارو ۲۷۳ نفر از زائران پاکستانی جهت سفر به عتبان عالیات از پایانه مرزی میر جاوه وارد خاک ایران شده اند، خاطر نشان کرد: تعداد گیت‌های گذرنامه در پایانه مرزی را جهت رفاه حال زائران افزایش داده ایم و امنیت انتظامی و ترافیکی زائران را با پوشش کامل نیرو‌های خود انجام داده ایم.
ارسال نظرات