معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان:

خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند

خبرنگاران سربازان و رسانه ها ابزار جنگ نرم می باشند.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۲۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان در کارگاه تخصصی خبر و رسانه که با حضور خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج استان زنجان برگزار شد، گفت: در جهان امروز، وسایل ارتباط جمعی، روزنامه، رادیو، تلویزیون و سینما با انتقال اطلاعات و معلومات جدید و مبادله افکار و عقاید عمومی، در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش بزرگی را بر عهده گرفته اند .

حسن بیات افزود: تصور دنیای بدون اینترنت و رسانه، بسیار سخت و غیر ممکن زندگی خواهد بود.

وی اظهار داشت: از مهمتــرین ابزارهای امروزی دانایی، رسانــــه ها هســتند؛ رسانه، هر نوع واسطـــه یا مجـــاری انتقـــال پیام اســـت که از طریق فرستنـــده اعمال می شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان تصریح کرد: زندگی در دنیای امروز بدون رسانه قابل تصور نیست. لذا نمی توان نقش رسانه های جمعی و خصوصاً رادیو، تلویزیون و اینترنت را درزندگی امروزی نادیده گرفت، بلکه باید به دنبال فرهنگ سازی بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به جنگ نرم اظهار داشت: خبرنگاران سربازان و رسانه ها ابزار جنگ نرم می باشند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان با اشاره به جایگاه سپاه، تصریح کرد: خبرنگاران با رسانه‌ای کردن اقدامات سپاه و بسیج به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک بسیاری می کنند.

بیات خاطر نشان ساخت: رسانه ها ، حکم آینه را ندارند ؛ بلکه نقش نورافکن و نقش بالقوه معناداری در شکل گیری ادراک و افــکار بازی می کنــــــنــد؛ رسانه ها، تکثیر کنندگان شخصیت متحرک و قالب ذهنی متناسب با آن می باشند.

گفتنی است، کارگاه تخصصی خبر و رسانه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان، مدیران روابط عمومی سپاه استان و خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج در سالن ولایت سپاه استان زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار