خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) نهبندان خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) نهبندان از برگزاری کارگاه مهارت زندگی برای دختران 16 سال به بالا در پایگاه های مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۶۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مهم ترین دلایل طلاق و فروپاشی خانواده ها ناآگاهی و ناتوانی دختران و پسران می باشد افزود: کسب مهارت های زندگی جهت اداره مطلوب خانواده و تربیت فرزندان و همسرداری ضروری می باشد.


جهانی هدف ازبرگزاری این کارگاه ها را افزایش توانمندی دختران 16 سال به بالا برای اداره موفق خانواده براساس مبانی دینی و فرهنگ ملی دانست.


وی خاطر نشان کرد: بنا به شرایط فرهنگی اجتماعی شهرستان موضوع کارگاه ها در راستای تبیین دیدگاه اسلام در رابطه با جایگاه و مسئولیت زن در خانواده همانند آسیب های بی ضابطه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بررسی میزان پایبندی به آداب معاشرت اسلامی بر کاهش آسیب های جنگ نرم و ...انتخاب می گردد و به ارائه راهکار عملی مناسب پرداخته می شود.


فرمانده حوزه خواهران منظور از این برنامه را کمک به تحکیم بنیان خانواده ،افزایش ازدواج های موفق و آسان در جامعه،کاهش آسیب های خانوادگی، ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت دختران جوان در موضوعات آداب معاشرت، مدیریت در خانه، نشاط خانواده، تغذیه سالم، آشنایی دختران با سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی جهت دستیابی به خانواده متعادل و تربیت فرزندان سالم در سطح پایگاه های خواهران برشمرد.


جهانی عنوان کرد: این برنامه با حضور دختران جوان در قالب کارگاه آموزشی 2 ساعته به صورت ماهانه برگزار و از وسایل کمک آموزشی و فیلم برای اثر بخشی بیشتر استفاده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها