برگزاری همایش پیاده‌روی جاماندگان عشق در بروجن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از برگزاری دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی، به‌رسم پیاده‌روی ۲۰ میلیونی زائرین اربعین حسینی از نجف تا کربلا در بروجن خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۵۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد همایش برنامه اربعین در این شهرستان گفت: این نشست باهدف برنامه‌ریزی پیاده‌روی اربعین حسینی برای روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان تشکیل شد.

وی در مورد مصوبه ‌های این جلسه گفت: امسال نیز مانند سال قبل و برای دومین بار، همایش پیاده‌روی، از مسجد حاج کرامت تا حرم امام‌زاده میرحیدر شاه نقنه به‌رسم پیاده‌روی ۲۰ میلیونی زائرین اربعین در کشور عراق، در شهر نقنه و بروجن نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر مصوبات این نشست، انتظامات روز اربعین، ایجاد موکب و تهیه سیستم صوتی، با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، اداره اوقاف و دیگر ادارات در مسیر بروجن نقنه بود.

حجت‌الاسلام صالحی در ادامه یادآور شد: مراسم بزرگ و مذهبی پیاده‌روی با حضور خیل عاشقان اهل‌بیت (علیهم السلام) از ساعت ۹:۳۰ صبح با تجمع در میدان شهرداری بروجن به سمت حرم میرحیدر شاه نقنه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان مسیر ۸ کیلومتری را همراه با سینه‌زنی و عزاداری می‌پیمایند.

وی، به پیاده‌روی ۲۰ میلیونی زائران در روز اربعین حسینی برای زیارت امام حسین (علیه السلام ) و یاران باوفایش اشاره کرد و گفت: پیاده‌روی برای زیارت موجب پاداش اخروی، سلامتی، بخشش گناهان و حسنات زیادی می‌شود.

ارسال نظرات