مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج گفت : نخستین مجمع دانشمندان کوچک در البرز با هدف شناسایی دانش آموزان فعال در فعالیت های علمی و عملی در پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا این ناحیه تشکیل و آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۳۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، قاسم پوستین دوز مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج با اعلام این خبر اظهار داشت: این مجمع با هدف کشف شناسایی دانش آموزان مستعد و علاقمند به کار‌های علمی و عملی، تقویت استعداد‌های فردی و گروهی دانش آموزان تشکیل شد.
 
نخستین مجمع دانشمندان کوچک در استان البرز آغاز بکار کرد
 
وی از ایجاد زمینه‌ی متناسب برای بروز خلاقیت رشد علمی - پژوهشی دانش آموزان از طریق مهارت‌های تفکر و جستجو گری به عنوان دیگر اهداف این طرح ذکر کرد.
 
پوستین دوز تصریح کرد: در قالب این مجمع برای دانش آموزان دوره‌های آموزشی - تخصصی برگزار می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج اضافه کرد: این دوره‌ها برای دانش آموزان علاقمند به شرکت در مسابقات و جشنواره‌های ملی و بین المللی برگزار می‌شود.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ادامه داد: در این مجمع دانش آموزان پایه‌های پنجم، ششم و هفتم تحت پوشش قرار می‌گیرند.
 
وی گفت: دانش آموزان در این مجمع در رشته‌های هوا و فضا، رباتیک، نجوم، شیمی و نانو، علوم پزشکی و سلول‌های بنیادی، علوم آزمایشگاهی، خلاقیت و ریاضی آموزش می‌بینند.
 
پوستین دوز خاطر نشان کرد:برای دانش آموزان شرکت کننده در دوره‌های آموزشی این مجمع گواهی حضور صادر می‌شود.
وی بیان کرد: دانش آموزان با شرکت در دوره‌های آموزشی این مجمع می‌توانند بخشی از نمره مستمر دروس ریاضی و علوم خود را نیز کسب کنند.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در پایان خواستار مشارکت والدین و مدیران مدارس دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول برای عضویت و مشارکت دانش آموزان در این مجمع مهم آموزشی - علمی شد.
 
گفتنی است، استان البرز حدود ۴۶۳ هزار دانش آموز دارد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها