حجت الاسلام مکرم گفت: اقتصاد مقاومتي تنها راه پيروزي در مقابل تحريمهاي كشورهاي غربي است كه تحقق آن نيازمند عزم جدي و بسيج همگاني تمام آحاد مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۷۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اشکذر:حجت الاسلام مکرم در جلسه‌ای که به مناسبت هفته بسیج در ناحیه برگزار شده بود گفت: اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی دربرنامه‌ای تمام حوزه‌های مقاومت قرار گیرد و نمایشگاه‌هایی درسطح شهرستان دایر گردد.
وی گفت: در سال‌های گذشته رهبر فرزانه با تدبیر و هوشمندی خاصی اقدام به نامگذاری سال‌ها با عناوین اقتصادی نموده اند که این خود توانسته تحریم‌های دشمنان را خنثی و مسیر حرکت اقتصادی کشور تعیین گردد.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی راه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال است افزود: در این رویکرد کشور از وابستگی به صادرات نفتی رهایی یافته و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی خود در جهت رشد و تحول اقتصادی گام بر می‌دارد.
مکرم تأکید کرد: نقش مردم در شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی برجسته و آشکار است و بر همین اساس باید در شکل‌گیری این اقتصاد نقش خود را ایفا کنند.
وی در پایان تصریح نمود: مردم و مسئولان باید با همدلی نقاط حساس اقتصاد کشور را شناسایی کنند و با یک برنامه ریزی صحیح دربرنامه‌های هفته بسیج هدفمند‌ی اقتصاد مقاومتی را به عنوان الگویی به دیگر کشور‌ها نیز صادر نمایند.
ارسال نظرات