فرمانده سپاه ناحیه بجستان در دیدار با شهردار این شهرستان:
فرمانده سپاه بجستان به جایگاه شهدای گمنام پرداخت و گفت: علت دفن کردن شهدا در شهر‌های مختلف این است تا از غربت خارج شوند، ولی شهدای گمنام بجستان غریب‌تر شده اند و امیدواریم پروژه‌ شهدای گمنام بجستان در اولویت قرار گیرد و هر چه زودتر این شهدا از این غربت خارج شوند.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۰۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا جنیدی امروز با حضور در دفتر شهردار بجستان و تبریک انتصاب شهردار جدید اظهار کرد: شهرداری‌ها نقش بی بدیل در مجموعه خدمات رسانی به مردم را دارند و این خدمات رسانی صرف به یک بعد نمی‌شود و در حوزه‌های مختلف اقدامات شایانی می‌توانند انجام دهند، و کمتر کسی امکان دارد گذرش به شهرداری نیفتد، و جلب رضایت همه مردم و مراجعین سخت و غیر ممکن است و با وجود این موضوع، خویشتن داری میتواند اصل مهم و تاثیر گذار در برخورد با مردم باشد.

 وی ضمن تقدیر از اقدامات علی روحبخش در دوره سرپرستی شهرداری به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: گاهی یک مسئول نمی‌تواند همه گره‌ها را باز کند، ولی با روی گشاده می‌تواند مردم را راضی نگاه دارد، در مجموعه شهرداری این تفکر جهادی می‌تواند کار ساز باشد.

وی ادامه داد: مردم با وجود همه تنگنا‌ها و مشکلات معیشتی، ولی باز هم دنبال نشاط هستند و این را در چندین جشن و همایش‌هایی که برگزار کردیم با حضور چندین هزار نفری مردم شاهد بودیم و با قدم برداشتن در راستای تزریق نشاط به جامعه باید مردم را امیدوار کرد.

جنیدی ضمن تاکید به تعامل مجموعه شهرداری و سپاه اذعان کرد: این دو مجموعه میتواند با هم و در کنار هم در راستای برگشتن امید به مردم قدم بردارد و ما استقبال می‌کنیم در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی با هم کاری همدیگر در راستای کیفیت این برنامه‌ها قدم برداریم.

فرمانده سپاه بجستان به جایگاه شهدای گمنام پرداخت و تصریح کرد: علت دفن کردن شهدا در شهر‌های مختلف این است تا از غربت خارج شوند، ولی شهدای گمنام بجستان غریب‌تر شده اند و با نگاه مثبت شهردار به این موضوع امیدواریم پروژه‌ی شهدای گمنام بجستان در اولویت قرار گیرد و هر چه زودتر این شهدا از این غربت خارج شوند.

جنیدی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه اعلام آمادگی می‌کند پروژه‌های شما را با حداقل ممکن و با بهترین کیفیت به بهره برداری برساند و هدف و نگاه ما این است بجستان به یک شهرستان اسوه تبدیل شود.

محمد حسینی، جانشین سپاه بجستان عنوان کرد: بجستان مردمانی قدر شناس دارد و خدمات شما را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد و امروز شاهد آنیم که از خدمات شهرداران چند دهه گذشته به نیکی یاد میکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها