محسن سعادتی گفت: کشورهایی همچون پاکستان و هند هم رقبای جدیدی در صنعت فرش ما محسوب می شوند لذا بازاریابی و تبلیغات مناسب می تواند موجب رونق هر چه بیشتر صنعت فرش ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۵۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶

 محسن سعادتی فعال بسیجی در عرصه صنعت فرش در مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: رونق صنعت فرش  می تواند موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال موثر شود از اینرو ضروری است که صنعت فرش مورد حمایت و توجه از سوی مسوولان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه پویایی صنعت فرش موجب اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شود افزود: تامین امکانات مورد نیاز، ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه های مختلف فرش، توجه تامین اجتماعی به بیمه قالیبافان ، تامین تمهیدات موردنیاز برای توسعه کار قالی بافان از سوی مسوولان امری ضروری است.

سعادتی خاطرنشان کرد: باید راهکارهای ساماندهی مشکلات و افزایش اشتغال در صنعت فرش مورد توجه جدی مسوولان قرار بگیرد متاسفانه بازارهای فرش در سال های اخیر دچار تزلزل شده و جایگاه جهانی خود را از دست داده است. از سویی دیگر هم کشورهایی همچون پاکستان و هند هم رقبای جدیدی در صنعت فرش محسوب می شوند لذا بازاریابی و تبلیغات مناسب می تواند موجب رونق هر چه بیشتر صنعت فرش ایرانی در بازارهای صادراتی شود.

ارسال نظرات