خبرهای داغ:
همسر شهید «الوانی»:

پیام همه شهدا ولایتمداری و تکلیف محوری است/ شهید «الوانی» روحیه عاشورایی داشت

همسر شهید «الوانی» با بیان اینکه همه شهداء برای ما یک پیام دارند و آن ولایتمداری و تکلیف محوری است، گفت: امروز وظیفه همه ما است که به تکالیف خود به درستی عمل کنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۹۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

پیام همه شهدا برای ما ولایتمداری و تکلیف محوری است/ شهید «الوانی» روحیه عاشورایی داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، همسر شهید «الوانی» یادواره شهید مدافع حرم، شهید «محمدرضا زارع‌الوانی» که در مدرسه اندیشه لالجین برگزار شد، اظهار داشت: شاخصه اصلی  شهید «الوانی» اخلاق و خدا محوری بود.

وی با بیان اینکه شهید «الوانی» به امورات خانواده بسیار اهمیت می‌داد، افزود: این شهید والامقام روحیه عاشورایی داشت.

همسر شهید «الوانی» با بیان اینکه این شهید بزرگوار خود را ساخت تا اینکه به خواسته خود که شهادت بود، رسید؛ از دانش آموزان خواست تا در کنار درس خواندن معنویت خود را  نیز تقویت کنند.

وی ادامه داد:  تحصیل همراه با تهذیب  معنا پیدا می‌کند، اگر در تاریخ  شخصیت‌های بزرگی را می‌بینیم که رشد پیدا کردند به دلیل تحصیل با تهذیب بوده است.

همسر شهید «الوانی» در ادامه  به مکتب امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: مکتب امام حسین(ع) برای همه درس است و اگر عاشورا نبود امروز بسیاری از مشکلات گریبان‌گیر مسلمانان بود.

وی با بیان اینکه مکتب عاشورا هیچ‌گاه کهنه نمی‎شود، تاکید کرد: مدافعین حرم از مکتب عاشورا درس شجاعت، فداکاری و ولایتمداری آموختند.

همسر شهید «الوانی» یادآور شد: امروز دشمنان قسم خورده ما به دنبال کم رنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و هر روز با یک نقشه و طرح می‌خواهند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند البته که موفق نخواهند شد.

وی افزود: شهدای مدافعین حرم همه با روحیه جهادی حماسه آفریدند و این حماسه در حقیقت عشق به ولایت بود که در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

همسر شهید «الوانی» با بیان اینکه همه شهداء برای ما یک پیام دارند و آن ولایتمداری و تکلیف محوری است، عنوان کرد: امروز وظیفه همه ما است که به تکالیف خود به درستی عمل کنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی تصریح کرد: برای شکست دشمن تلاش و همت و روحیه جهادی لازم است و مدافعین حرم نیز همین کار را کردند و در مقابل دشمنان ایستادند.

همسر شهید «الوانی» با بیان اینکه علم خوب است اما تهذیب نیز لازم است، خاطرنشان کرد: نسل جوان انقلاب باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و مدیران انقلابی باید تربیت شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات