مراسم دومین رویداد دورهمی دیدار با محوریت «فناوری اطلاعات» که به همت جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۸۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منصور ایراندوست، عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در مراسم دومین رویداد دورهمی دیدار با محوریت «فناوری اطلاعات» که به همت جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یک کار آفرین موفق باید ابتدا نیاز‌های مبرم جامعه خود را به درستی شناسایی کرده و یک استاندارد غالب از ایده یا محصول خود داشته باشد.

وی افزود: همچنین یک کارآفرین موفق در مرحله بعد باید رقبای موجود در زمینه‌ی کاری خود را شناسایی کرده و آن نیاز‌ها را به یک فرصت خوب برای کار آفرینی خلاقانه تبدیل کند.

وی با بیان این مطلب که امروزه تمام دنیا به سمت هوشمند‌سازی و متمایزسازی خدمات خود در زمینه‌ی فناوری اطلاعات می‌روند عنوان کرد: فناوری اطلاعات باعث شفاف سازی و آگاه سازی مردم و همچنین باعث بهبود سطح رفاه اقشار جامعه می‌شود.

ایراندوست در ادامه سخنان خود اتحاد استراتژیک در بین ارائه دهنده‌گان خدمات در زمینه‌های متفاوت که باعث ارزش افزوده می‌شود را از مهمترین نکات پیشنهادی به کار آفرینان در زمینه‌ی فناوری اطلاعات دانست.

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد سنندج بیان کرد: یک کار آفرین، مخصوصاً در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و IT باید به نکاتی از جمله انتشار فناوری، پیشگامی در عرصه ایده مورد نظر، ایجاد یک تجربه خوشایند در استفاده از محصول توسط کاربر یا مشتری و نیز استفاده از تجربه‌های استفاده کنند‌گان از محصول نهایی خود توجه داشته باشند.

وی همچنین، به تولید انعطاف پذیر که به معنای تولید نکردن از قبل می‌باشد، اشاره و خاطرنشان کرد: تولید انعطاف پذیر به این معنا بوده که هیچ محصول یا کالای از قبل تولید و انبار نگردد
و بیشتر به صورت سفارشی و آنی و لحظه‌ی باشد، که نمود این رفتار بیشتر در صنعت داروسازی نمایان شده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات