مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) دشتی در جمع مردم کاکی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی دچار پیش فعالی سیاسی شده اند به این معنا که تحرک زیاد دارند ولی تمرکز لازم را ندارند لذا دچار اشتباه محاسباتی می شوند و سیلی می خورند.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۶۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، حجت‌الاسلام ابوذر شاد اظهار داشت: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ حرکتی به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشتند که حضرت امام خمینی(ره) آن را با عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند.

وی تصریح کرد: امروز در دهه چهارم انقلاب اسلامی با وجود شیطنت‌ها و دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در تمام حوزه‌ها از جمله بخش‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی در اوج اقتدار و عزت قرار داریم.

دشمنان انقلاب دچار پیش فعالی سیاسی شده اند

شاد خاطرنشان کرد: وحدت، همدلی و حضور ملّت عزیز ایران اسلامی در صحنه‌های دفاع از هویّت و اساس انقلاب اسلامی و نظام از مهم‌ترین مظاهر و بنیان‌های عزت و اقتدار ملی در مقابل نیرنگ، فتنه و دسیسه‌های دشمنان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی با بیان اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مظهر و شاخص عزت، اقتدار و وحدت ملی هستند اذعان داشت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی رمز بقا و تداوم این انقلاب را حفظ وحدت توأمان با مقاومت، ایستادگی و دشمن‌ستیزی می‌دانستند به طوری که شرط پیروزی در رأس افکار و اندیشه‌های امام و رهبری، حضور مستمر ملّت همراه با ایستادگی در مقابل دشمنان است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات