امام‌جمعه شهرستان فردیس گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره در سطح شهرستان فردیس در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۶۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی امروز در مراسم معارفه نخستین شهردار فردیس که در سالن اجتماعات فرهنگسرای ولایت برگزار، گفت: انتخاب "منوچهر غفاری" به‌عنوان نخستین شهردار شهر فردیس جای تقدیر و تشکر دارد.
 
پروژه‌های نیمه‌کاره در فردیس تکمیل شود

وی افزود: این شخص فردی کاردان و باتجربه در این زمینه است که بی‌شک در راستای موفقیت شهر کمک خواهد کرد.

امام‌جمعه شهرستان فردیس در ادامه با اشاره به سیاست‌های کلان کشور، تصریح کرد: شورا‌های تصمیم گیر می‌توانند در مورد مسائل مختلف شهر اظهارنظر کنند.

این مسئول بیان داشت: تمام اعضای شورای شهر فردیس از نظر حقوقی یکسان هستند و معتمد مردم هستند؛ از اعضای شورا انتظار می‌رود صلاح مردم را در نظر بگیرند.

ایمانی با بیان اینکه نگاه به شورا اسلامی نگاه انقلابی است، بیان داشت: افرادی که در شورا فعالیت می‌کنند باید موردحمایت قرار گیرند و این را فراموش نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه درست است، خاطرنشان کرد: این نقد به پیشرفت فعالیت افراد کمک خواهد کرد و نشانه‌ای از دشمنی نیست بلکه از روی خیرخواهی است.

امام‌جمعه فردیس گفت: در مسئله شورای شهر فردیس کمترین توهین و اهانتی نخواهد بود، اما در برخی موارد نقد به شورا وارد است که در راستای ادامه روند مناسب و قانونی فعالیت خواهیم کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی کشور است، اظهار داشت: اولویت در فردیس داریم که رفع نیاز مردم از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف شورای شهر است.

ایمانی در ادامه خاطرنشان کرد: ادامه پروژه‌های نیمه کار که هزینه شده است در دستور کار قرار گیرد و رها نشود چرا که رها کردن این پروژه‌های عمرانی به معنی نابودی این پروژه‌های است.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های به‌عنوان برند" در شهر مطرح هستند، بیان داشت: تکمیل این پروژه‌ها برای شهرستان فردیس فوایدی خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها