معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، گفت: در مسیر جاده منتهی به استان، ۴۲ ایستگاه برای استقبال از زائران پیاده مشهد الرضا (ع) برپاشده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۵۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام جمال ایزدی، بیان کرد: همزمان با آغاز حرکت زائران پیاده حضرت امام رضا (ع) در مسیر جاده‌های خراسان رضوی، ۴۲ ایستگاه برای استقبال از زائران برپاشده است.

وی در خصوص ارائه خدمات به زائران پیاده، خاطرنشان کرد: در این ایستگاه‌ها پذیرایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده و نیز خدماتی مانند اسکان، بهداشت و درمان، تحویل بسته‌های فرهنگی و تامین نیاز‌های ضروری به زائران ارائه می‌شود.

ایزدی اظهار داشت: توزیع ۶۰۰ هزار بطری آب معدنی به زائران پیاده، ۱۵۰۰ بسته فرهنگی به زائران اهل سنت و ۳۰ هزار بسته فرهنگی شامل؛ (مهر و تسبیح، جانماز، کتاب دعا و ...) به دیگر زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی، تشکیل حلقه‌های معرفت، بیان احکام و آداب زیارت، سخنرانی، مداحی، برگزاری مسابقات فرهنگی نیز توسط ۷۰ روحانی مستقر در تمام ایستگاه‌ها ارائه می‌شود.

ایزدی گفت: در این ایستگاه‌ها ۸ هزار پرچم به زائران پیاده اهدا و ۵ بیلبورد با عنوان طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی در مسیر حرکت نصب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها