میرابی با بیان اینکه شعار اصلی ملت ایران تا زمانی که تغییر بنیادین در راهبرد شیطانی آمریکا ایجاد نشود همان "مرگ بر آمریکا" خواهد بود ، تاکید کرد: انقلاب امام حسین (ع) با شعار "هیهات منا الذله" همراه بوده و شعار انقلاب اسلامی نیز به تأسی از آن با شعار انقلاب عاشورا همراه بوده است. امروز، وظیفه ما غفلت زدایی از جهان اسلام در برابر جریان استکبار است که مأموریتی جز ازبین بردن ملت های مستقل ندارد
کد خبر: ۸۹۴۴۵۴۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش محمدرضا میرابی ، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران ایلام در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: سیزدهم آبان سال‌روز سه رخداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه در سال 1343، کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در سال 1357 آن هم در دانشگاه تهران به دستور شریف امامی که خود مزدور حکومت فاسد پهلوی نیز بوده است و همچنین تسخیر سفارت امریکا بدست دانشجویان انقلابی پیرو خط امام در سال 1358، سه رویداد مهمی هستند که در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند.


وی یادآور شد:حضرت امام خمینی (ره) فرمودند:"آمریکا، وابستگان و نوکران آن از اسلام سیلی خورده و با اسلام به دشمنی برخاسته‌اند."


میرابی با بیان اینکه فریاد استکبارستیزی ملت ما با یزیدیان زمان است،تصریح کرد: آبان امسال شور و احساس دیگری به خود گرفته، چرا که همزمانی این یوم‌الله با ایام حسینی بهترین فرصت برای اعلام تنفر از استکبار جهانی است. این روز پر حادثه نماد بارز و روشنی از تبعیت ملت شریف انقلاب اسلامی از قیام عاشورا در مبارزه با ظلم و زیاده‌خواهی دشمنان امت است و همچنین تجلی بصیرت و سازش‌ناپذیری عاشوراییان در زمانه حاضر است تا بر همگان آشکار شود تا ظلم و ظالم باشد، فریاد ظلم‌ستیزی و عدم سازش با مستکبران جهان در همیشه‌ی تاریخ طنین‌انداز خواهد بود.


وی افزود: در عصر حاضر که مستکبران جهان با اجیر کردن گروه‌های گمراه، اقدام به کثیف‌ترین اعمال و خشونت‌ها به نام مبارک "اسلام" می‌زنند باید با احیای قیام امام حسین-علیه السلام- به عنوان یک اندیشه استوار که بشریت را نجات خواهد داد به نسل جوان دانشجوی متفکر امروز، نشان داد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: انقلاب امام حسین (ع) با شعار "هیهات منا الذله" همراه بوده و شعار انقلاب اسلامی نیز به تأسی از آن، نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی بوده و با شعار انقلاب عاشورا همراه بوده است. امروز، وظیفه ما غفلت زدایی از جهان اسلام در برابر جریان استکبار است که مأموریتی جز ازبین بردن ملت های مستقل ندارد.

13میرابی اضافه کرد: آبان نتیجه تکیه بر اقتدار درون‌زا در رابطه با مسائل مختلفی بود که دانشجویان پیرو خط امام (ره) ماحصل همان امر بوده که شکوفا گردید. رویکرد امام (ره) آن‌گونه بود که به این تحریم‌ها به شکل تهدید نگریسته نشد بلکه حضرت امام روح‌الله آن را یک فرصت محسوب کردند و تحریم‌ها را مایه‌ی برکت دانستند.

مسئول بسیج دانشکده فنی پسران ایلام گفت: حضرت امام (ره) رویکردی درون‌زا داشتند در حال حاضر هم باید به این مهم توجه داشت که برای حل مشکلات داخلی نیز از طریق دیپلماسی و تعامل با خارج عملی نخواهد شد. تحلیل اشتباهی که وجود داشت این بود که اگر نظام اسلامی برای آمریکا اعتمادسازی کند تمامی مشکلات حل خواهد شد؛ در صورتی، تجربه نشان داد که نتیجه این رویکرد باعث گستاخی بیش از پیش آمریکا و فشار بر ایران می‌شود مانند تحریم های پی در پی رژیم آمریکا علیه ایران حتی بعد از برجام.

13وی افزود: آبان به ما این درس را می‌دهد که اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم باید به قدرت درون تکیه کنیم نه با تساهل و تسامح با شیطان بزرگ. عده‌ای احساس می‌کنند با تسخیر لانه جاسوسی به آمریکا بدهکار شده‌ایم حال اینکه تنها بخش کوچکی از طلب ما از آمریکا است و هنوز آمریکا به اندازه تمامی آن 28مردادها، 16آذرها و جنایاتی که علیه ملت شریف و داغ‌دیده ایران روا داشته است، به جمهوری اسلامی ایران بدهکار است و ما همواره از طلب خود نخواهیم گذشت. ما با آمریکایی روبرو هستیم که ظالم و متجاوز است و با هر کشوری که این آمریکا را یاری کند، دشمن هستیم.

این فعال دانشجویی اذعان داشت:استعماری که به شکل جدیدی از طرف غرب، خصوصا آمریکا در حافظه تاریخی ملت شریف ایران تثبیت شده است و دولتمردان آمریکا نخواهند توانست که با تغییرات فریبنده و نمایشی، خیانت‌های گذشته را از بین ببرند و همواره شعار اصلی ملت ایران تا زمانی که تغییر بنیادین در راهبرد شیطانی آمریکا ایجاد نشود همان "مرگ بر آمریکا" خواهد بود.

میرابی در پایان گفت: ما دانشجویان بسیجی با استعانت از خداوند متعال و با امید به آینده همواره در جهت اعتلای انقلاب اسلامی که میراث آن امام همام و شهدای گرانقدرمان است، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و با تجدید بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب و همچنین پیگیری مطالبات امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) را اولویت اصلی خود می‌دانیم.

ارسال نظرات