خبرهای داغ:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبیک خبر داد:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبیک اذعان کرد: کسب نتایج مطلوب در کاهش پرونده های تشکیل شده در زمینه جامعه کارگری و کارفرمایی در این اداره با همفکری همکاران و کارشناسان این اداره بوده که به صورت ماهانه مورد بازنگری قرار گرفته که نتیجه این مهم افزایش آرای سازش در مقایسه با سال پیش بود.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۴۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

 

حسین بابایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در7 ماهه نخست سال جاری تعداد 398 دادخواست به حوزه روابط کار در هیات تشخیص این اداره تشکیل گردیده است.
وی گفت: بر همین اساس با توجه به اقدامات این اداره، بیش از 60 درصد این پرونده ها منجر به سازش بین طرفین شده که این امر موجب تسریع در روند رسیدگی به سایر پرونده ها و امور ارباب رجوع شده است.
وی با اشاره به مقایسه آمار سال جاری با مدت مشابه سال گذشته گفت: در 7 ماهه نخست سال جاری در حوزه روابط کار اداره شهرستان آبیک، به منظور جلب رضایت ارباب رجوع برنامه هایی نظیر صدور دعوتنامه، ابلاغ، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های هیات تشخیص و همچنین افزایش سرعت انجام امور اداری مراجعین در تشکیل پرونده داشته که با توجه به این فعالیت‌ها نتایج مطلوبی را کسب کرده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کسب نتایج مطلوب در کاهش پرونده های تشکیل شده در زمینه جامعه کارگری و کارفرمایی در این اداره با همفکری همکاران و کارشناسان این اداره بوده که به صورت ماهانه مورد بازنگری قرار گرفته که نتیجه این مهم افزایش آرای سازش در مقایسه با سال پیش بود.
بابایی در پایان عنوان کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد، رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف، نگرش همکاران و کارشناسان این اداره درتصمیم گیری ها، حفظ نیروی کار موجود و لحاظ نمودن شرایط اقتصادی بنگاه و واحد تولیدی از اهداف این اداره بوده تا بتواند فضای مناسب تری برای تولید بهتر ایجاد نماید.
وی گفت: تلاش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده از ظرفیت تشکلات کارگری و کارفرمایی برای کاهش اختلافات به صورت توافقی و سازشی بین جامعه کارگری و کارفرمایی است که در این مسیر تا حدود زیادی موفق بوده و همچنان برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها