خدادادی در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه شیراز:

کسانی که در خیابان ها قتل عام می کردندامروز ندای وطن پرستی سر می دهند/باید چشم از غیر خدا برداشت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به برخی از بدعهدی های آمریکا همچون لایحه ی کاپیتولاسیون،کودتای 28 مرداد و غیره عنوان نمود:برای اینکه بخواهیم عمق رابطه خود با آمریکا را بفهمیم و مرز او با خودمان را مشخص کنیم بایستی ریشه های دشمنی آمریکا با ایران را بدانیم.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۳۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ جواد خدادادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در تریبون نماز جمعه این هفته ضمن بیان اینکه 13 آبان یادآور سه رویداد مهم در سال های 43،57 و 58 است که هر در هر سه واقعه ردپای آمریکا و مزدوران و جیره خواران داخلی و خارجیش مشهود است اظهار داشت:سال 43 تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه دزر پی اعتراض ایشان به طرح منفتضح آمریکایی کاپیتولاسیون و پس از آن در سال 57 به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در راهپیمایی خودجوش در دانشگاه تهران و اعتراض به رژیم سفاک پهلوی نهایتا منجر به انقلاب دومی گت که دانشجوبان پیرو خط امام (ره) در سال 58 با تسخیر جاسوسخانه آمریکا رقم ردند و اولین گام انقلاب در جهت نابودی استکبار بود و راه تازه از آنجا آغاز گشت.

خدادادی با تاکید بر اینکه منشا این سه اتفاق و همه اتفاق های دیگر که به شروع جنگ تحمیلی انجامید آمریکا است بیان کرد:64 سال از خیانت و بدعهدی؛ظلم و تجاوز استکبارجهانی و جنایات راس مستکبرین یعنی آمریکای جهانخوار می گذرد و این جنایات برکسی پوشیده نیست.

این فعال دانشجویی گفت:مشکل ما با آمریکا به خاطر اسم و ظاهرش که نیست بلکه مشل با خوی استکباری آن هاست حالا ممکن بود این اخلاق در کشور دیگری باشد ما با اوم هم همین رفتار را خواهیم داشت چرا که ویژگی مستکبرین زورگویی کردن،خودش را برتر دانستن؛عدم پایبندی به پیمان و... است و مستکبر یعنی کسی که ولایت شیطان را پذیرفته و با ما که ولایت الهی داریم اشتراکی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از بدعهدی های آمریکا همچون لایحه ی کاپیتولاسیون،کودتای 28 مرداد و ... عنوان نمود:برای اینکه بخواهیم عمق رابطه خود با آمریکا را بفهمیم و مرز او با خودمان را مشخص کنیم بایستی ریشه های دشمنی آمریکا با ایران را بدانیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه آمریکایی با انقللاب اسلامی دشمن هستند نه هسته ای و ... خاطرنشان کرد:آنچه در این سال ها از خیرات و برکات به دست آورده ایم به برکت هدف های انقلاب بوده و هرکجا عقب ماندیم و شکست خوردیم به خاطر غفلت از هدف های انقلاب اسلامی بوده است.

خدادادی اولین رمز پیروزی را ایمان برشمرد و تصریح کرد:بایستی به خدا اعتماد داشته باشیم و توکل کنیم و به نیروهای جوان و امکانات داخلی تکیه و تاکید کنیم و چشم از غیر خدا برداریم.

وی در ادامه افزود:نبایستی در زمین دشمن بازی کنیم و تکیه گاهی برای رشد افکار پلید منافقین و دشمنان شویم ،دشمنانی که دائم برای براندازی ما نقشه دارند کما اینکه شما در این تاریخ جعلی و کذب 7 آبان مشاهده می کنید منافقینی که به خون مردم کشور و جوانان تشنه هستند و روزی دسته جمعی همگی را در خیابان ها قتل عام می کردند حالا برای ما ندای وطن پرستی سر میدهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز بر جعلی بودن و حقیقی نبودن 7 آبان تاکید و در ادامه گفت:در تاریخ آمده که کورش فردی استکبارستیز و استعمارستیز بوده است حال در تاریخ کنون می بینیم از کشوری که مظهر استعمار و استکبار است طرح بزرگداشت چنین فردی کلید زده می وشد.

وی در پایان عنوان نمود:با حضور پرشور خود در 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار ترسو خواهیم زد و باید به بهانه های مختلف یادآور این بدعهدی ها و دشمنی ها شویم تا درذهن ملت ما به اشتباه القا نکنند که آمریکا عوض شده و اهل سازش است و همانطور که در برجام اتفاق افتاد برای همه ملت ایران تجربه ای شد که بر علیه ظلم و استکبار قیام کنند و به بهانه های مختلف هرچه فریاد دارند بر سر آمریکا بزنند.

ارسال نظرات