در راستای گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید کردستان:

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در روستای گردمیران علیای دهگلان

یادواره شهدای دانش آموز در روستای گردمیران دهگلان به همت حوزه مقاومت بسیج شهید جعفری بلبان آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۲۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور جانشین ناحیه مقاومت سپاه، معاون پرورشی آموزش و پرورش، و با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یادوراه شهدای دانش آموزی و ۴۱۵ شهید دانش آموز کردستان با موضوع شهید شاخص بسیج دانش آموزی کشور محمد حسین ذوالفقاری درمدرسه پیامبر اعظم روستای گردمیران علیا‌ی بخش بلبان آباد دهگلان برگزارشد.

در این مراسم معنوی سرهنگ دوم پاسدار حسن راشدی فرد ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای دانش آموز دفاع از مملکت، دین و ارزش‌های دینی و جهاد را مقدم بر تحصیل دانسته و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفته و به سوی جبهه‌ها شتافتند و با نثار خون خود در مقابل دشمنان ایستادند.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در ادامه گفت: "شهدا گوهری از انقلاب، امنیت، ولایت، آسایش و اقتدار و استقلال را برای ما به ارمغان آورده است و ما باید امانتدار گوهر‌های که شهدا با خون خود حفظ کردند، باشیم.

وی افزود: در زمانی که ایران اسلامی مورد تهاجم دشمن قرار گرفت ۳۶ هزار دانش آموز از سراسر کشور جان را تقدیم انقلاب اسلامی نمود.

دشمن برای انحراف نسل جوان دست به تهاجم فرهنگی زده است

راشدی فرد به تلاش‌های دشمن برای انحراف نسل جوان اشاره کرد و گفت: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره می‌تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف آنان باشد.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه دهگلان درادامه با شاره به ایثار واز خود گذشتگی شهید فهمیده گفت: وقتی امام خمینی (ره) شهید فهمیده را رهبر خود خطاب می‌کند باید بدانیم که فلسفه ایثار و شهادت عظمت دارد و شما دانش اموزان با درس خواندن آینده انقلاب را رقم خواهید زد.

راشدی فرد با بیان اینکه امنیت امروزه جامعه اسلامی از نعمت‌های شهدا است افزود: شهید بسیجی تفکر بسیجی را در خود احیاء کرده و نمادی از اخلاص و الهی بودن دارد و همه چیزش را فدای دین و اسلام کرده است.

راشدی فرد گفت: "کسی که می‌خواهد شهدا محور گام بردارد و بسیجی باشد باید جامعه ساز بوده و نسبت به انحرافات جامعه حساس باشد و هر رویکردی را از هرکسی نپذیرند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات