مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح:
ملت ایران با تکیه بر داشته های معنوی و ایمان به نصرت الهی و تحقق وعده حق در پیروزی بر باطل در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۸۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار "علی شادمانی" معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح روزدر مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی دهلران و موسیان در عملیات محرم با اشاره به این بیان رهبری که کسانیکه در برابر حمله دشمن از خود دفاع و سینه سپر می کنند عمل آنان صالح است، اظهار کرد: شما که در این منطقه در مقابل دشمن سینه سپر و 305 شهید تقدیم کردید و همه رنج های جنگ را تحمل کردید، مرتکب عمل صالح و در زمره صالحان هستید.

وی افزود: جنگ با عراق، نه جنگ بین 2 کشور بلکه جنگی جهانی بود که در این نبرد ابرقدرت های شرق و غرب علیه ما ائتلاف کردند و ویژگی های دفاع مقدس باید از این باب تکرار شود تا ملت، جوانان و نیروهای مسلح برای حفظ آن ویژگی ها در کشور تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: ملت ایران با تکیه بر داشته های معنوی و ایمان به نصرت الهی و تحقق وعده حق در پیروزی بر باطل در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

وی انقلاب اسلامی را بزرگترین موهبت الهی ذکر کرد و تاکید کرد: انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن از مهمترین موضوعات است و انس با ائمه اطهار، دینداری ، آزادگی ، روحیه استکبار ستیزی و کمک به ملت های مظلوم از موهبت های الهی هستند در پرتو انقلاب اسلامی احیا شدند.

وی برافراشتن پرچم ولایت فقیه را از دیگر موهبت های الهی دانست و گفت: ولایت فقیه، انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع مقدس، راه شهدا همه از موهبت های الهی هستند و باید قدردان این الطاف الهی باشیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح آرمان ها را از دیگر موهبت های الهی دانست و افزود: حفظ نظام، انقلاب اسلامی، راه شهیدان و صدور انقلاب به معنای واقعی از این آرمان هاست.

سردار شادمانی با اشاره به سخنان وزیر خارجه ال سعود در حمایت از ادعاهای ترامپ اضافه کرد: پیام ما از این منطقه به وزیر صهیونیستی خارجه آل سعود این است که اگر شما صدور انقلاب ما را بعنوان دخالت در امور کشورها تلقی می کنید، ما همچنان دخالت می کنیم چون شما در مسیر نوکری آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها بوده و مرام مسلمانان را مفت به آنها می فروشید، همچنان که کشور خود را ارزان به صهیونیست ها فروخته اید.

وی افزود: ایران اسلامی در سوریه، لبنان و فلسطین دخالت می کند تا سوریه بعنوان کشوری اسلامی تحت نفوذ صهیونیست ها نباشد و در عراق دخالت می کنیم تا سرنوشت آنها بدست صهیونیست ها و وطن فروشان نیافتد و اسلام به باد فنا نرود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حاصل دخالت ایران در این کشورها این است که این مناطق بدست صهیونیست ها نیافتد، به آنها یاد دادیم با قدرت باید در مقابل دشمن ایستاد و برای قدرت یابی باید به مردم خود تکیه کرد.

وی اظهار کرد: ایران در این کشورها حضور یافته و مستشار نظامی روانه کرده است تا مشقی که در دفاع مقدس فرا گرفته ایم به ملت های منطقه یاد دهیم و آنرا به معنای صدور انقلاب می دانیم.

 

 

 

ارسال نظرات