مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

احداث پیست موتور سواری در بیجار

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: خوابگاه ۲۰۰ نفره و پیست موتورسواری دو پروژه تعریف شده برای توسعه ورزش شهرستان بیجار است که برای اجرای این طرح‌ها مشاور هم انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۷۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولایی در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در بیجار با بیان اینکه این مسابقات در دو رده آزاد و فرنگی با حضور ۲۰ استان کشور برگزار می‌شود، اظهارکرد: ۱۰ استان از این تعداد در رده آزاد و ۱۰ استان نیز در رده فرنگی شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات از ۱۲ تا ۱۷ آذرماه با حضور ۳۰۰ نفر مهمان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: سالن دو هزار نفری بیجار برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

جولایی با بیان اینکه کشتی یکی از ورزش‌های اول ایران است گفت:برگزاری مسابقات ملی در هر شهرستانی به لحاظ گردشگری و هم به لحاظ ورزشی ظرفیت بسیار خوبی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: خوابگاه ۲۰۰ نفره و پیست موتورسواری دو پروژه تعریف شده برای توسعه ورزش این شهرستان است که برای اجرای این طرح‌ها مشاور هم انتخاب شده است.
وی مشکل اصلی در حوزه کشتی در استان را مشکل سکو دانست و عنوان کرد: تجهیزات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات تامین خواهد شد و امیدواریم امیدواریم شاهد استمرار برگزاری این مسابقات به صورت مستمر باشیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات و ایجاد زیرساخت‌هایی که در دست اجرا است بتوانیم بیجار را به یک قطب گردشگری ورزشی در استان تبدیل کنیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات