خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بازدید از موکب علی اکبر این استان در شلمچه پیاده‌روی اربعین را مانور قدرت شیعیان در برابر اسلام‌ستیزان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۴۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین؛ حرکت عشق و ایمان است، گفت: باید قدردان عواملی بود که با عشق و علاقه و بدون هیچ چشمداشتی به زوّار امام حسین(ع) خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فضای موکب‌های اربعین رنگ و بوی دفاع مقدس را دارد، افزود: در این بازدید خانواده‌های زیادی از شهدا را دیدم که با عشق به زائران پیاده خدمت رسانی می‌کردند.

راهپیمایی اربعین مانور قدرت شیعیان در برابر اسلام ستیزان است

حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: پیاده روی اربعین و برپایی موکب یک حرکت بزرگی است چراکه  هر فردی گوشه ای از کار را گرفته و چه بسا از جمله افراد شاخص استان هستند ولی در حال واکس زدن، پخش چایی، پختن غذا و ... مشغول هستند و این همان عشق به امام حسین(ع) است.

وی با تاکید به اینکه باید خیرات و نذرها به موکب  ساماندهی شوند، خاطرنشان کرد: افراد زیادی طلا و جواهرات خود را نذر خدمت به زائران اربعین می‌کردند و وقتی از آنها می‌خواستند که نذرشان را به ساخت صحن حرمین کنند قبول نمی‌کرده و فقط خواستار خدمت به زوّار بودند.

ارسال نظرات