مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این شرکت برای خرید تضمینی مرغ از مرغداران استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۲۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد هدف از این اقدام را حمایت از تولید، شرکت سهامی پشتیبانی امور دام آماده خرید تضمینی مرغ مصرف کننده و جلوگیری از سودجویی دلالان برشمرد و گفت: این شرکت آمادگی دارد تا مرغ کشتارگاه‌های اتوماتیک طیور از جمله کشتار کازرون را به قیمت هر کیلو ۶ هزار و ۹۵۰ و در کشتارگاه‌های نیمه اتوماتیک نورآباد ممسنی و یاسوج را ۶ هزار و ۶۰۰ تومان به صورت تضمینی خریداری کند.
وی افزود: یکی دیگر از سیاست‌های این شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان مرغ استان پرداخت هزینه حمل مرغ از کشتارگاه مورد نظر تا سردخانه این شرکت در شهر یاسوج است.
لاهوتی گفت: شرکت سهامی پشتیبانی امور دام استان ۲۰ درصد از قیمت مرغ خریداری شده را به صورت نقدی و بقیه را به صورت نهاده دام و طیور، پائین‌تر از قیمت بازار به مرغداران پرداخت می‌کند.
وی قیمت هر کیلو ذرت تولید داخل را ۷۷۰، ذرت خارجی ۸۵۰ و سویا را هزار و ۴۵۰ تومان برای فروش به مرغداران استان اعلام کرد و افزود: اگر مرغداری در استان مرغ تولیدی خود را به این شرکت بفروشد نهاده‌های دامی ۳۰ تومان پائین‌تر از نرخ اعلام شده به آن‌ها داده می‌شود.
لاهوتی با بیان اینکه اولویت ارائه نهاده‌های دام و طیور با مرغدارانی است که با این شرکت همکاری می‌کنند گفت: مرغداران استان باید برای انعقاد قرارداد فروش مرغ خود به این شرکت به نشانی یاسوج ـ. بلوار باهنر ـ. فرعی پنجم مراجعه کنند.
ارسال نظرات